Hop til indhold
  • 0

Ingen mulighed for at køre ServiceView o.a.


Peter Harrig Nielsen
 Share

Spørgsmål

Har netop opgraderet fra controller 6.1 til Visual 3, og alt kører som det skal, så længe jeg bruge IHC Visual 3.4. softwaren.

MEN skal jeg bruge admin eller Serviceview melder min egen Java (nyeste V6 update 22) på 192.168.0.3 (som starter LK IHC Control fint) "Unable to launch application"

Og bruger jeg Java Starter 1.1.1 starter LK IHC Control også fint på 192.168.0.3 og admin og ServiceView kan starte, men så kan jeg ikke logge på med min normale login på 192.168.0.3:443

Jeg synes, at jeg har læst alt om Java og alle de problemr det medfører, men er der noget åbenlyst jeg har overset?

/Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På 28.12.2020 at 19:23 , Peter Harrig Nielsen skrev:

ja - egen browser Edge/Chrome kan sagtens åbne websiden, men begge fejler med "Unable to launch application" og under details "Found unsigned entry in resource" hvor den peger på clients.jar 3.3.37

Og du har prøvet at genstarte controlleren

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
11 timer siden, Peter Harrig Nielsen skrev:

ja - det er også prøvet. Har nu helt afinstalleret alt java og lagt jemi.dk/ihcstarter ind, så nu virker det igen, men til gengæld kører maskinen ikke længere med nyeste java :(

Du kan jo godt have den nyeste java installeret - min løsning har java med i den egen mappe. Du kan jo have mit kørende ude java på pc'en eller med en helt 5 version

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok