Hop til indhold
  • 0

Varme regulering (virker ikke mere)


MSJ
 Share

Spørgsmål

Hej IHC-Users

Vores varme regulering er holdt op med at virke i alle rum - på en gang.
- Det er virker fint ind til nu, men det er nu som om at varmen ikke slår til (ud fra de ønskede temperatur vi indstiller)

Selv om vi indstiller til 20 eller 30 grader, står TELESTAT på OFF (og jeg kan i APP se at varme ikke slår til)
- dette er ens i alle rum, 

Nogen gode ideer om hvorfor varme regulering ikke virker mere ?

Jeg kan I ServiceView slår TELESTAT ON/OFF så kan jeg i APP se at varmen slår til/fra - men reguleringen ud fra temperatur virker ikke mere i alle rum.

  • Reguleringen er sat til RUM (hvilket har virket fint ind til nu)
  • For 2 dage siden gik strømmen i huset, og blev slået til kort efter (om dette har noget med det at gøre, kan jeg ikke se)
  • Varmen har reguleret fint (ind til nu) ud fra feks. en temp på 25 grader, så kan vi i APP se at den slår til og fra når den når den ønskede temp.

 

Men varmen regulerer ikke mere, om vi sætter til 30 eller 15 grader - sker intet.

Varmestyring.png

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det lyder som om noget er gået galt. Og synes ikke lige jeg kan se på dit billede, at der skulle være noget galt. Den telestat burde være ON på det tidspunkt hvor "normal" er sat til 20.0 grader, og sensoren måler 19.2. Det ser heller ikke ud som om i har ur-styring på, hvilket kunne være en årsag. 

Måske du skal prøve at tage en backup af programmet, og så uploade et tomt program til controlleren, for derefter at uploade backuppen. Men det er lidt et skud i tågen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok