Hop til indhold
  • 0

bruger


bruger
 Share

Spørgsmål

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Der er nok ikke en “tænd alt” igen knap. Kun en “sluk alt”, som oftest bruges når man går i seng eller huset forlades.

Når man returnere, eller står op tændes igen individuelt rundt om i huset. Derfor er der som regel ingen grund til at have en “tænd alt”, men der kan i visse situationer være et behov for tænd alt det der var on, da sluk alt blev aktiveret. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
7 minutter siden, Lars Jacobsen skrev:

Der er nok ikke en “tænd alt” igen knap. Kun en “sluk alt”, som oftest bruges når man går i seng eller huset forlades.

Når man returnere, eller står op tændes igen individuelt rundt om i huset. Derfor er der som regel ingen grund til at have en “tænd alt”, men der kan i visse situationer være et behov for tænd alt det der var on, da sluk alt blev aktiveret. 

Hej Lars, Det giver mening, man har dog sat alm. stikkontakter på denne funktion, det var udfordringen :-) 
Styres formentlig over en tangent et sted.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
23 minutter siden, Nils B skrev:

Har du været inde i IHC Visual og se hvordan din installation er sat op? I ventre side [Installation] vil du kunne se hvilke funktioner der er tilknyttet den enkelte stikkontakt - både sluk og tænd (hvis den findes).

Hej Niels, nej desværre, har ikke fået hverken program, cd, kabel eller andet med til installationen, 
Ved heller ikke hvilken version det er :-(

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det lyder som en spændende detektiv opgave ;-) 

Jeg overtog også et hus for 20 år siden med en "dum" IHC installation. Det var først da jeg åbnede op med IHC Visual og begyndte at justere selv, at det blev værdigfuldt.

Find en windows maskine, en USB type A til USB type B kabel og download IHC Visual her: https://www.lk.dk/mitlk/download-ihc-software/

God fornøjelse!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 timer siden, Nils B skrev:

Det lyder som en spændende detektiv opgave ;-) 

Jeg overtog også et hus for 20 år siden med en "dum" IHC installation. Det var først da jeg åbnede op med IHC Visual og begyndte at justere selv, at det blev værdigfuldt.

Find en windows maskine, en USB type A til USB type B kabel og download IHC Visual her: https://www.lk.dk/mitlk/download-ihc-software/

God fornøjelse!

Det vil jeg prøve, tak for info, link og hjælpen :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok