Hop til indhold

Nulstille sabotagekreds


Jurger
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, Jurger skrev:

Hej alle.

jeg har fået aktiveret min sabotagekreds.

alarmen hyler og huset blinker. 
nu har jeg slukkes for ihc og havet batteriet fra. Men hvordan nulstiller jeg den efter jeg har fået aktiveret den? 

Jeg har ikke prøvet det, men prøv evt at taste alarm koden ind på tastaturet. Men sikre dig at sabotagekredsen er on, ellers skal du finde ud af, hvad der har brudt den.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Kandersen skrev:

Jeg har ikke prøvet det, men prøv evt at taste alarm koden ind på tastaturet. Men sikre dig at sabotagekredsen er on, ellers skal du finde ud af, hvad der har brudt den.
 

Tak for svar,

det var i forbindelse med jeg skal have pudset mine facader, demonterede derfor kodetastatur. 
og så havde vi balladen. 

kode tastet flere gange, nulstilling via indendørs panel m.m. Forsøgt. Men uden hold.

Jeg lod installationen sove på det i slukket tilstand over aftensmaden. Tændte igen, og alarmen startede så igen. men denne gang stoppede den efter 3 min ca. og jg kunne nulstille ved at taste kode på tastatur, og derefter fjerne indikering af alarm på indendørs panel, 

om det er fremgangsmåden ved jeg ikke, men det lykkedes. 
 

og undskyld, kan se at indlægget er kommet helt skævt ind i det forkerte forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 9.6.2020 at 21:06 , Jurger skrev:

Tændte igen, og alarmen startede så igen. men denne gang stoppede den efter 3 min ca. og jg kunne nulstille ved at taste kode på tastatur, og derefter fjerne indikering af alarm på indendørs panel, 

om det er fremgangsmåden ved jeg ikke, men det lykkedes.

Standard lyder alarmen i 5 minutter, hvorefter den lydmæssig stopper. Afstilling kan såvidt jeg husker kun ske fra tastaturet (også mens alarmen lyder), såfremt sabotagekredsen er intakt. Så det lyder som den rigtige fremgangsmåde, efter du fik monteret kodetastaturet igen (Den har en fysisk knap på bagsiden som bryder sabotagekredsen, når du afmontere tastaturet). 

Men det er vistnok bedre forklaret i hjælpeteksten til alarm blokken. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok