Hop til indhold
  • 0

Varmeregulering radiator og gulv - vand blokke.


Ulle
 Share

Spørgsmål

Hej

Er der nogen der har lavet et par rigtige gode blokke til Visual 2.
Til følgende:
Føler i rum og vandbåren radiator med telestat.
Føler i rum og gulv til vandbåren gulvvarme med telestat.

Jeg bruger nu de indbyggede, de virker, men syntes der er meget i dem jeg ikke vil bruge og vil derfor gerne bruge nogen evt. forenkelede hvis nogen havde.
Ulrich.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har, men de er ikke forenklede - tvært imod, da jeg ikke mener det giver værdi eller fordele for kunden med små simple blokke, som kun lige kan det de ønsker i dag. Mine blokke giver kunden 100% frihed til selv, via f.eks. iPad, at indstille radiator varmen så det passer til både små og store børn som skal sikres en god varme til leg og ophold om dagen, og en kølig nattesøvn. Ændres rummet senere til kontor kan de frit indstille det, så der kommer varme i hele arbejdstiden, evt. med dag sænkning hvis hjemmet forlades pga. kundemøde eller lign. og kommer de hjem igen inden fyraften tændes varmen automatisk, ellers ikke.

PS. Hvis du har vandbåren radiatorvarme med telestater, bør radiatoren være forsynet med en returtermostat. Termostaten forhindre et varmt returløb.

PPS. Du skal ikke være nervøs for at de fylder lidt, jeg har lavet programmer til en 6.2ér på 13-14 Mb med tilhørende 8-10 Mb SceneView projekt, uden det har givet problemer. Så hvis det virker er der ingen grund til at ændre det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Henning.
Tak for dit svar. Helt enig, når man laver for andre, så er det godt det er fleksibelt og fremtidssikret og for så vidt også for en selv.
Jeg er bare ude på at forenkle mit projekt, ikke plads, men ud med det som ikke bruges.
Har du blokke til deling?
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok