Hop til indhold

IHC Captain Bliver ikke opdateret.


Ulle
 Share

Recommended Posts

Hej.
Jeg kører det fantastiske IHC Captain og bruger 'Gem til URL' og 'Send e-mail'.
Oplever at jeg skal genstarte IHC Captain efter en halv til en hel dag, den stopper med at sende informationer til URL og mail.
Det har tidligere kørt uden problemer, men mener dette er opstået efter sidste opdatering.
Hvis jeg logger ind på IHC Captain og klikker på 'Genstart' nederst til højre, så kommer der data ud, men så går der tid, en halv/hel dag så kommer der ikke igen data ud.
Det hele kører og viser ikke fejl eller 'Stoppet' tilstand.
Nogen der har oplevet det samme?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Ulle skrev:

Hej.
Jeg kører det fantastiske IHC Captain og bruger 'Gem til URL' og 'Send e-mail'.
Oplever at jeg skal genstarte IHC Captain efter en halv til en hel dag, den stopper med at sende informationer til URL og mail.
Det har tidligere kørt uden problemer, men mener dette er opstået efter sidste opdatering.
Hvis jeg logger ind på IHC Captain og klikker på 'Genstart' nederst til højre, så kommer der data ud, men så går der tid, en halv/hel dag så kommer der ikke igen data ud.
Det hele kører og viser ikke fejl eller 'Stoppet' tilstand.
Nogen der har oplevet det samme?

 

Det har jeg ikke oplevet - IHC captain genstarter sig selv hver nat

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Ulle skrev:

Så var det galt igen. Vil tro 3 timer så opdaterede den ikke mere.
Loggen er for 'kort' til at se noget, når der er information der sendes hele tiden så opdateres loggen og så kan jeg ikke se hvad der skete for fx en eller to timer siden.

Hvor tit gemmer du? Du noget. IHC controller kan godt blive træt hvis du logger for meget.

Jeg vil gerne se på det men kræver nok jeg lige logger ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så smuttede det igen i nat kl 2.
Den ene controller har 8 send til URL og den anden har 12. Det er kontaktsæt på døre og vinduer og lux følere i rum, ikke det store liv og bevægelse om natten.
Har som sagt to controllere og hvis jeg genstarter begge IHC Captain på samme tid stopper de også med at virke på samme tid.
Hvis de genstartes med fx en time forsinkelse så stopper de også med at virke med en time i forskel.
Har tænkt at hvis jeg laver backup af begge og sletter så der kun er en send til URL på hver, så kan vi se om det er det.
En backup tilbage igen skulle gerne hente alle setup ind igen ikke?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Ulle skrev:

Så smuttede det igen i nat kl 2.
Den ene controller har 8 send til URL og den anden har 12. Det er kontaktsæt på døre og vinduer og lux følere i rum, ikke det store liv og bevægelse om natten.
Har som sagt to controllere og hvis jeg genstarter begge IHC Captain på samme tid stopper de også med at virke på samme tid.
Hvis de genstartes med fx en time forsinkelse så stopper de også med at virke med en time i forskel.
Har tænkt at hvis jeg laver backup af begge og sletter så der kun er en send til URL på hver, så kan vi se om det er det.
En backup tilbage igen skulle gerne hente alle setup ind igen ikke?

Det virker meget weird det med de påvirker hinanden - har du mulighed for at skrive til mig i aften på facebook også kan vi prøve med teamviewer

Link til kommentar
Del på andre sites

De påvirker ikke hinanden, det er bare for at vise at det er 2 timer de kører og så stopper den med at sende.
Begge genstartet kl. 9:30 og så stopper data kl. 11:30 ca. på begge.
Hvis de genstartes med en times mellemrum, så stopper de også med at sende med en times mellem rum.
Vi laver en Teamviewer senere.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Ulle skrev:

De påvirker ikke hinanden, det er bare for at vise at det er 2 timer de kører og så stopper den med at sende.
Begge genstartet kl. 9:30 og så stopper data kl. 11:30 ca. på begge.
Hvis de genstartes med en times mellemrum, så stopper de også med at sende med en times mellem rum.
Vi laver en Teamviewer senere.

Ok det er weird

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok