Hop til indhold
  • 0

Problemer med at tilgå controller via USB


SNL
 Share

Spørgsmål

Hej, 

Det er cirka 1 år siden at jeg tilgik min controller sidst og det var via en ældre computer. Nu forsøger jeg så at tilgå controlleren via min "nye" computer med Windows 10.

Jeg kan godt åbne, hente og sende programmet via Visual softwaren, men jeg kan ikke åbne administrator og service view via browseren. Det skal siges at jeg får browseren frem hvor jeg kan trykke på disse, men når jeg forsøger at åbne en af dem så skriver den at "filen har ikke tilknyttet en app til udførelse af denne handling".

Jeg er helt sikker at I har beskrevet om dette et sted i dette forum, men kan bare ikke finde det. Så jeg håber en venlig sjæl kan hjælpe med et link til side hvor dette problem er beskrevet eller sende mig forklaring på hvordan jeg løser problemet :-)

Min installation:

Software IHC 2.7

Firmware: 2.7.166 (tør ikke opdatere denne da det crashede hele tilgangen til controlleren sidst jeg opdaterede Firmware)

Hardware: 6.1

Mvh Simon 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Allan og Lars

Mange tak for jeres hurtige svar og jeg forsøger dette i morgen og ser om det ikke hjælper.

Jeg vil gerne sende jer en kæmpe tak for jeres altid hurtige og professionelle hjælp, det er simpelthen en fornøjelse, at der er nogle som jer som bruger jeres fritid på at hjælpe os novicer med at holde vores IHC systemer kørende:-)

God Påske

Mvh Simon 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
51 minutter siden, SNL skrev:

Hej alle

Vil bare lige sige at denne nye IHC starter virker helt perfekt:-) Underligt hvorfor LK ikke har udviklet denne for lang tid siden, så at man havde undgået alle de Java problemer som vi har været igennem i løbet af årene.

Mvh Simon

Altså den jeg har lavet? 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

hej alle.

Tak til Mikkel Skovgaard for et fantastisk arbejde.

Jeg har lige brug for lidt hjælp for at komme i mål. jeg er kommet ind i administrator, men det vises ikke korrekt.

jeg kan ikke rette eksisterende konti.

det er en 6.1 med nyeste firmware xx.220.

Jeg kan logge på via browser, ihc starter, eller Mikkel's starter. men det er altid det samme problem.

 

det er som om det ikke vises korrekt - se billede

tilføj ny bruger virker heller ikke, kan udfylde men ikke trykke tilføj

 

Skærmbillede 2020-04-26 kl. 20.45.45.png

Skærmbillede 2020-04-26 kl. 20.47.09.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok