Hop til indhold
  • 0

Unidimmer 400 - touch holdt op med at virke


pleslie
 Share

Spørgsmål

I min ellers velfungerende IHC installation er der en af Uni400 dimmerne som her til aften er holdt op med at virke.

Dvs. den kan tændes med touch men ikke slukkes med touch (heller ikke dæmpes) - det gælder alle programmerede tryk og også i ServiceVieweren.

Er der nogen der har oplevet lignende ?

Kan sige jeg sad og rodede med lidt OpenHab og lige pludselig blinkede lamperne på den dimmer kontinuerligt indtil jeg fik dem stoppet....kan det have udløst det ?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
59 minutter siden, pleslie skrev:

Kan sige jeg sad og rodede med lidt OpenHab og lige pludselig blinkede lamperne på den dimmer kontinuerligt indtil jeg fik dem stoppet....kan det have udløst det ?

Jeg har ikke selv prøvet at det er gået i "udu" på den måde, selvom jeg har UNI400 dimmere og openhab. Men jeg vil ikke afvise at det kan ske. 

Såvidt jeg husker, så kan UNi400 dimmeren resettes. Jeg ved ikke om det evt kan hjælpe. Det kunne tyde på du måske har fået sat den fast i noget memory.  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har prøvet at slukke gruppen den sidder på her til morgen og det er stadig det samme. Den tænder ved touch men derefter reagerer den ikke på touch overhovedet. Jeg kan slukke den via "Sluk" indgangen og sluk ved at trykke på knappen på selve dimmeren virker også....det er helt sort ?

Jeg slukkede gruppen mens den var tændt og da jeg tændte gruppen igen så tændte den igen, så virker ikke som den store reset på den måde :-(

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok