Hop til indhold
  • 0

Pulsopsamling på uge basis


Madsa
 Share

Spørgsmål

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
4 timer siden, Lars Jacobsen skrev:

Jeg mener den jeg har lavet og som ligger i download sektionen viser indeværende uge og sidste uge. Men den viser/gemmer altså ikke alle 52 uger.

Derudover er der visning pr dag og månedsvis (alle 12).

Ja Lars's viser de seneste 4 ugers forbrug.

Den er rigtig fin.

Bare vær opmærksom på at når du vil ændre i dit projekt skal du downloade det eksisterende og opdatere det, ellers ryger dine målerdata.

Jeg anbefaler at genstarte controlleren før du downloader projektet, for der kan virkelig gå ged i ens data. 

Jeg har selv over 10 målere kørende, gas, vand, el osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
16 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev:

Ja Lars's viser de seneste 4 ugers forbrug.

Den er rigtig fin.

Bare vær opmærksom på at når du vil ændre i dit projekt skal du downloade det eksisterende og opdatere det, ellers ryger dine målerdata.

Jeg anbefaler at genstarte controlleren før du downloader projektet, for der kan virkelig gå ged i ens data. 

Jeg har selv over 10 målere kørende, gas, vand, el osv.

Jeg tror jeg får smidt det nye IHC captain ud hvor du kan gemme værdierne. Det vil jeg have testet 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
11 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Ude nu :)

Jeg er desværre lidt ophængt for tiden, jeg er ved at grave kælder ud, så jeg kan ikke teste om det funker efter hensigten.
Det ville også være lækkert hvis der var en der kunne lave en stresstest, en der bare har en enkelt måler og ikke alle de data jeg har liggende :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 minutter siden, Kandersen skrev:

Skal i have kælder under kælderen? :lol:

Hehe, men kan altid bruge et ekstra teknikrum.

Nej bare gulvvarme osv til en teenageværelse. Det er så 2/3 af kælderen denne gang. Jeg håber jeg har plads i tavlen til de ekstra I/O's ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok