Hop til indhold
  • 0

IHC V.2 FW 2.7 USB Problem


Martin Callesen
 Share

Spørgsmål

Hej,

Jeg har et kæmpe problem med at kunne komme i kontakt med en controller, det er en v.2 med fw 2.7.220.

Har prøvet alt for at kunne komme i kontakt både med USB og Netkabel, dog uden helt. Når jeg prøver med en anden controller kommer jeg direkte ind.

Den kan vil slet ikke finde på USB.

Har vedhæftet et billede fra enheds håndtering, her viser den at den ikke vil godkende enheden.

2020-03-15_16-42-36.png

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
13 minutter siden, Lars Jacobsen skrev:

Hvad siger Firmware updateren ? Kan den finde og connecte til controlleren ?

og du har den rigtige usb driver installeret ? Der er en tjekliste/workaround på LK’s hjemmeside.

Den kan overhovedet ikke finde controlleren via usb, heller ikke i firmware updateren, de rigtige driver er installeret da jeg har en magen til som virker med usb tilslutningen.

Har gået den liste igennem dog uden held :wacko:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har lige et tip der er værd at notere for andre der står i lignende situation i fremtiden. Jeg havde problematikken som nævnt af trådstarter i går. Jeg prøvede næsten ALT for at omgås det. Der er mange råd at finde der ude, men jeg opdagede ved geninstallering af driveren, at Avira antivirus skrev at den havde blokeret en "page file". Hmm..

Jeg deaktiverede derfor antivirus, geninstallerede driveren, og vups, så virkede det. Atter forbindelse til controlleren via USB igen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok