Hop til indhold
  • 0

Dimmer UNI400


Bay Hebsgaard
 Share

Spørgsmål

Prøver at finde fejlen ved et par UNI 400 som ikke køre som de skal

Jeg har flytter output rundt, jeg har prøvet med en anden dæmper, har også prøvet med en anden udgang på min controller, har også kigget i ServiceView og det køre som den anden i stuen som virker som den skal,

Lige efter jeg har uploadet program til crontroleren så tænder UNI400 og jeg kan ikke gøre andet heller ikke i ServiceView men UNI400 kan styres på knappen der er i fronten både tænd sluk og dæmpning 

Jeg har monteret dem ens på output og på den samme output,

har prøvet med en anden lyskilde med samme resultat 

jeg er klar for gode ider

IMG_7696.JPG

IMG_7695.JPG

IMG_7694.JPG

IMG_7693.JPG

IMG_7692.PNG

Skærmbillede 2020-02-23 kl. 10.42.15.png

Redigeret af Bay Hebsgaard
Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
2 timer siden, Bay Hebsgaard skrev:

Jeg har monteret dem ens på output og på den samme output,

Altså, når jeg kigger på de 3 UNI400 dimmere du har billede af, så er INGEN af dem monteret ens. Det er muligt det skal være sådan i dit tilfælde. Men jeg kom bare til at læse det du skrev, og så det jeg ser. :)

Set fra venstre:
1. UNI400 dimmer. Den er slet ikke monteret i bunden - Ergo kan den slet ikke styres. 
2. UNI400 dimmer. Ser ud til at være monteret korrekt. Dog kan ledningerne i bunden være svære at se om de passer med output modulet.
3. UNI400 dimmer. Den er delvist monteret. Der er ingen lampeledning på toppen. I bunden hæfter jeg mig ved, at farverne er byttet rundt i forhold til dimmer 2. Det kan godt være rigtigt, men det er svært at tyde uden at se hvor de er linket til (output). 

At dæmperen tænder lyset når du oploader programmet. Det tror jeg skyldes, at det er den internet memory indstilling i dæmperen. Men det kan også være memory indgangene. Jeg ville tage ledningerne klemme 3 og 4 på dæmperne. Og så se hvad der sker. Touch virker på klemme 1 og 2. 

Håber det hjalp lidt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok