Hop til indhold
  • 0

Installationsdokumentation


Jacob Michaelsen
 Share

Spørgsmål

Min kæreste og jeg har købt et hus med en IHC installation (Visual 2, HW 6.1, firmware 2.3.x) hvor jeg gerne vil lave ændringer til opsætningen. Jeg har installeret software og har fået forbindelse og det virker som det skal. Der er lidt knas med danske tegn i Visual hvor det i ServiceView ser fint ud.

Jeg kan hente det nuværende projekt fra controller og se hvordan det ser ud. Jeg har ikke turde ændre i det endnu dog, da jeg er usikker på om jeg kan risikere at få nulstille hele opsætning så ingen taster virker i huset. Før jeg tør gå videre vil jeg så vidt muligt gerne have backup af nuværende opsætning. Vil det være at:

1) Gemme nuværende projekt hentet fra controlleren?
2) Generere installationsdokumentation?

Jeg har vedhæftet screenshot fra installationsdokumentation. Så vidt jeg har forstået gælder det om at have adresser på indgange og udgange?

Screenshot.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Gem projektet lokalt på din computer, så kan du altid uploade den til controlleren igen. 

Så kan du bare kalde dem backup, og så ellers kaste dig ud i at bruge visual. 

Filen kommer til at slutte på .vis

Dokumentationen er hvilke ud- og indgange der bruges til forskellige enheder i din installation. (Altså dit hardware-setup)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok