Hop til indhold
  • 0

IHC Visual 2


Henrik1354922278
 Share

Spørgsmål

Hej,

jeg er ny - min tavle indeholder en LK IHC controller Visual 2 - HW 6 - men hvordan ser jeg om det er en version 1 eller version 2? Jeg skal downloade SW fra LKs hjemmeside til min Windows PC (desværre ikke Mac) og billederne af controllerne er ens.

Der står 728H700018   2   JSH0320060 på det lille hvide klistermærke på controlleren - men jeg kan ikke finde noget på Google. På https://www.lk.dk/mit-lk/ihc-software henvises til enten 6.1 eller 6.2 og at det er vigtigt at vælge rigtigt. Er der en flink person, som kan guide mig om jeg har 6.1 eller 6.2? Bedste hilsen Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej , når jeg kører JavaStarter giver den en fejl - filen har ikke tilknyttet en App til at udføre denne handling? Installer en App - da jeg endnu ikke ved om jeg har 6.2 eller 6.1 controller har jeg ikke installeret noget endnu. Er det knyttet til JavaStarter eller kan den køre isoleret. Beklager, men al begyndelse kræver lidt hjælp. Bedste hilsen Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
24 minutter siden, Henrik1354922278 skrev:

Hej , når jeg kører JavaStarter giver den en fejl - filen har ikke tilknyttet en App til at udføre denne handling? Installer en App - da jeg endnu ikke ved om jeg har 6.2 eller 6.1 controller har jeg ikke installeret noget endnu. Er det knyttet til JavaStarter eller kan den køre isoleret. Beklager, men al begyndelse kræver lidt hjælp. Bedste hilsen Henrik

http://jemi.dk/ihc/starter/

Det er mit forsøg på at gøre det lidt nemmere at få hul igennem IHC uden Java cirkus ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

1000 tak for hjælpen - jeg er inde.9+

Min Controller 6.1 har SW version 2.7.190 - er det dumt at opdatere den til 2.7.220 eller skal jeg bare lade den være? Jeg læser, at hvis jeg som her har 2.7 kan jeg opdatere til seneste direkte. Men kender ikke indholdet i 2.7.190 versus 2.7.220.

tak for jeres hjælp - det er en fornøjelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvis du søger lidt rundt herinde vil du finde en del som har oplevet at 220 giver en del genstarter af controlleren. På det punkt er 199 ofte bedre. Og måske er 190 endnu bedre, oplever du den genstarter utilsigtet?

Jeg kan ikke huske hvad forskellene er, på de 3 revisioner.

Der er dog også flere som har tvunget 2.8.4 på, og som tilsyneladende kører helt fint, selvom det ikke fremgår af Lk’s hjemmeside som en mulighed. Det er der også mange indlæg omkring.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

If it aint broke, dont fix it.

Så hvis ikke der er noget i de nyere firmware der er et “must have” er der ingen grund til opdatering - sådan bare for at være på den sikre side. Du får bare mere kode, med flere muligheder for “fejl”.

Men der kan dog være andre “ydre begivenheder” der kan begrunde behovet for en opgradering, bla. IOS 9/10.

Så stay where you are, hvis alt virker fint. Du får IKKE en bedre/hurtigere controllere ved en opgradering til .220 tværtimod er erfaringerne som Allan også skriver.

Hvis du vil se forskellene så hent firmwaren og kik i “readme” filerne. Men LK er dog ikke særlig flinke til at ajourføre dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok