Hop til indhold

360 grader pir sensor


Lofterpalle
 Share

Recommended Posts

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Lofterpalle skrev:

Kan jeg bruge denne pir ensor til ihc?

Ja - den er ganske udmærket, har brugt den i mange projekter. 

Du skal dog være opmærksom på at den ikke tilbyder LK´s muligheder for at indstille den til 90 grader, hvis den f.eks kun skal reagere på 1/2 delen af rummet.

Jeg syntes heller ikke rigtig jeg har haft succes med at indstille den, så mindre dyr kan bevæge sig under den uden at den tænder lyset.

57 minutter siden, Lofterpalle skrev:

Eller har i andre forslag. Kunne personligt godt tænke mig den var lidt mindre og diskret.

Samme producent har en 230v pir som er langt mere diskret. Jeg har aldrig brugt den, men det er en mulighed. 

Husk du skal bruge et 230v input modul til dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Ja - den er ganske udmærket, har brugt den i mange projekter. 

Du skal dog være opmærksom på at den ikke tilbyder LK´s muligheder for at indstille den til 90 grader, hvis den f.eks kun skal reagere på 1/2 delen af rummet.

Jeg syntes heller ikke rigtig jeg har haft succes med at indstille den, så mindre dyr kan bevæge sig under den uden at den tænder lyset.

Samme producent har en 230v pir som er langt mere diskret. Jeg har aldrig brugt den, men det er en mulighed. 

Husk du skal bruge et 230v input modul til dem.

Jeg har desværre kun trukket et ihc link kabel. Så det skal være 24 volt.

Det med at stille den 90 grader har jeg netop brug for. Så det skal ikke være den jeg skal bruge. Er der ikke andre i 24 v udgave?

Redigeret af Lofterpalle
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok