Hop til indhold
  • 0

IHC Control LED lysdæmper - 2 kanals?


Baldissera
 Share

Spørgsmål

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
2 timer siden, Lars Jacobsen skrev:

Korrekt, og de kan også kobles sammen og synkroniseres så de regulere ens hvis man har en større samlet belastning.

Det kan også laves med scenarier, men åbenbart ikke helt præcist nok siden der nu er kommet denne sync mulighed.

Hej Lars,

Tak for dit svar. Det lyder rigtig godt. Tænker dog at jeg kommer til at kunne bruge hver dæmper til to rum, da jeg max har 15 stk LED lamper på omkring 4W i et rum.

Og forstår jeg det rigtigt at hver kanal kan trække 200w? Eller hvor meget kan de trække?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 minutter siden, Jørgen Møllegaard skrev:

Har du fået helt klaring på hvad 0 volt klemmen til højre på dimmeren er til. Bare sløjfe eller skal 0 volt skærmen sættes på der?

Nej - har ikke talt med LK. men den er mærket på samme måde som klemmen til venstre, så jeg tænker at det er en kopi.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Du har vel ikke én sikring til ét rum.

Nej det har jeg nok ikke - igen, er IT mand og ikke elektriker, så har sikkert en masse dum uvidenhed :-)

men fedt at i kan hjælpe med at svare på det! Så du siger, at så længe de er på samme sikring, så kan jeg bruge én dæmper til to rum - og så styre dem hver for sig? 

igen, beklager min uvidenhed og dumme spørgsmål, vil bare være sikker, før jeg går ud og køber for 10.000,- dæmpere (-;

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok