Hop til indhold
  • 0

HomeKit - køre ikke


Anders B
 Share

Spørgsmål

Hey, 

Efter at have haft IHC-bridge oppe at køre i en lille uges tid er jeg løbet ind i et problem hvor jeg ikke kan få HomeKit til at aktiverer. Har tidligere haft alt til at fungerer perfekt, med efter at have tilføjet flere andre enheder (HUE, Ikea's gateway etc.) til HomeKit installationen samt tilføjet flere kanaler via IHCbridge kan jeg pludselig ikke på nogen måder få forbindelse igen. Jeg ved desværre ikke præcist hvornår fejlen opstod, men har været meget påpasselig med ikke at bruge dobbeltnavne etc. men har altså desværre ikke en præcis indikering af hvornår fejlen er opstået.

Jeg har syntes umiddelbart jeg har været rundt om alt, har læst en stor del at de tidligere indlæg vedr. samme problemstilling, samt endt med at starte helt forfra med et helt nyt image - men lige meget hjælpe det... Jeg kan nu ikke engang genskabe forbindelsen selv i den mest simple form uden noget andet koblet til HomeKit. 

Skulle der være en af jer som har en god ide til hvad eller hvor problemet kan være opstået og hvordan jeg kommer videre - eller blot tilbage til start - ville det være en kæmpe hjælp.

(har læst FAQ og mange andre opslag, har at ændre MAC adressen samt Pin i HomeKit,  har slettet cache før jeg har gemt og genstartet RPI'en...) 

//Anders

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej,

Først og fremmest, et fedt tool der er lavet her!

Men, jeg oplever desværre det samme problem som ovenstående. En helt ny installation hvor IHC controlleren er oprettet, og herefter prøver jeg at at starte HomeKit. Den starter ikke op.

Hvis der er noget der skal testes eller afprøves, så sig endelig til =)

\Raymond

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok