Hop til indhold

Ændringer i Visual


micmouritzen
 Share

Recommended Posts

14 minutter siden, Kandersen skrev:

Nix, det IHC captain ikke. Men Mikkel har vist tanker om at lave en ny "Visual". Jeg tror dog aldrig du vil se IHC Captain kunne rette direkte i et Visual program.. Det høre efter min mening heller ikke så godt sammen. 

Nu er IHC programmet jo bare en XML fil, som bliver up/downloadet til IHC controlleren via Visual. Jeg har flere gange manuelt rettet i XML filen for efterfølgende at uploade den via Visual. Så det burde ikke været noget større problem at rediger i XML filen via IHC Captain og derefter uploade den.

Rampe tider mener jeg dog kan ændres via ServiceView. Det burde derfor også være muligt at gøre det via IHC Captain hvis Mikkel synes det er noget som skal være muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Lars1 skrev:

Så det burde ikke været noget større problem at rediger i XML filen via IHC Captain og derefter uploade den.

Jeg er klar over hvad IHC programmet er tak.
Men i min verden burde man holde de to ting adskilt. IHC Captain er et frontend bruger interface. Visual/andet er backend.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Ihc captain tillader kun man sætter de såkaldte runtime værdier. Det vil være super nemt at sætte de initielle.

Alle de værdier i funktions blokke mener jeg bliver gemt så du burde kunne. Jeg er lige pt ramt af lidt influenza så jeg er ikke helt klar i hovedet :-) men du kan jo nemt teste det, sæt en værdi og genstart eller ændre i dit program.

En overgang havde jeg faktisk sådan man kunne trykke med Ctrl også satte den init værdien, jeg er ikke sikker på om stadig er med, er pt på mobilen så jeg kan ikke rigtig undersøge det.

 

 

Min webbaserede visual har intet med IHC captain at gøre men er pt kun et internt projekt men ja det tillader det samme som LK visual i teorien.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kandersen skrev:

Jeg er klar over hvad IHC programmet er tak.
Men i min verden burde man holde de to ting adskilt. IHC Captain er et frontend bruger interface. Visual/andet er backend.  

ServiceView er også et fronend bruger interface, og der kan man sætte rampetider, runtime værdier og initial værdier, så dit argument holder som sædvanlig ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Lars1 skrev:

ServiceView er også et fronend bruger interface, og der kan man sætte rampetider, runtime værdier og initial værdier, så dit argument holder som sædvanlig ikke.

Så det er derfor det hedder "ServiceView... " (ironi og sarkasme kan forekomme :wacko:).

Jeg har ikke rigtig flere "tilladte" ord til overs for den slags diskussioner med dig! Så hvis du absolut føler trang til at ytre dig alligevel, så find en anden der orker at læse det.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Kandersen skrev:

Så det er derfor det hedder "ServiceView... " (ironi og sarkasme kan forekomme :wacko:).

Jeg har ikke rigtig flere "tilladte" ord til overs for den slags diskussioner med dig! Så hvis du absolut føler trang til at ytre dig alligevel, så find en anden der orker at læse det.

I to må snart mødes og få noget dialogkaffe :rolleyes:

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok