Hop til indhold
  • 0

Hjælp controller hænger kører ikke


bozidar
 Share

Spørgsmål

Hej alle

jeg har et akut issue.Med controller 6.2 firmware 2.8.4

som skrevet controlleren hænger og eksekverer ikke programmet .

kan godt logge på med firmware loaderen og skifte firmware men kan ikke få kontakt med visual gennem USB eller Lan.

controlleren svarer ikke på Ping .service view kommer ikke helt op.Den hænger .

har lavet firmware reset , installeret firmware 2,8,4 og 2.7.220 og genstarten flere gange .

Og er lige vidt .

nogle ideer ?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg kan simpelthen ikke fatte så mange der har problemer med USB. USB burde bare altid virke, (forudsat at java virker). Det er/burde være "den altid sikre metode" til at få fat i controlleren. 

Der må være noget java som driller.. Hvis du kørere med firmware 2.8.4 så burde det bare ikke være problemet. Hvilken PC bruger du, (windows, mac, andet?). 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, bozidar skrev:

Lige nu kan jeg ikke afvise noget som helst men har på intet tidspunkt haft Java problemer .

jeg er muligvis der hvor jeg tror at det er en hardware fejl men det er jo rent gætværk

har også prøvet javastarter , det gør ingen forskel

 

Selvfølgelig kan det være en hardware fejl. Jeg ville bare ikke forvente at du kunne komme så langt som du gør ved en hardware fejl, da det virker mere som et software problem et eller andet sted. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok