Hop til indhold
  • 0

Firmware loader fejl v.3.3.23 Intern fejl opstået på server


Jesper B
 Share

Spørgsmål

Hej Alle

Jeg har været ved at opgradere min V3 controller til den nye firmware 3.3.23 fra version 3.3.7.

Jeg har prøvet både gennem USB og Internet men i begge tilfælde når den er ved at "sender fil til serveren" så efter 1-2 minutter melder den en fejl:

"Kunne ikke opgradere med en ny firmware-fil:

Intern fejl opstået på server"

Er der nogen af jer der har erfaringer eller/og ideer til hvordan jeg får opgraderet til ny firmware i denne situation?

Firmware loader versionen er 3.0.13 som er den der følger med VIS.R.03.04.54

Det program der ligger i serveren er et der fylder 5.33 MB på computeren.

 

På forhånd mange tak for jeres input.

Venlig hilsen

Jesper

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Du skriver det program der ligger i serveren fylder 5,33Mb på din PC.

Måske misforstår jeg hvad du mener, men den nye FW 03.03.23 fylder 9,1Mb, så for mig lyder det som værende dit problem-versionen på din firmware loader er rigtig,

så vær sikker på at du har hul igennem til din controller enten med USB eller lokal netværk. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej

Det må I undskylde det har jeg ikke fået forklaret for godt.

Det program jeg taler om er min programmering af kontolleren altså min IHC programmerings vis fil. altså ikke de programmer LK har lavet altså firmware loader eller fwf filerne osv.

Den eneste grund til at jeg skrev størrelsen på mit .vis program var fordi om der kunne være noget med at det kunne indvirke på om der var plads til opgraderingen.

VH

Jesper

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Formoder ikke du har fået opgraderet -endnu? Du har en back up af dit kørende Visual program?

Check at din FW 03.03.23 er ca. 9,1 Mb.

Prøv at uploade et tomt projekt til kontrolleren( måske mister du strøm til din PC - vær opmærksom på det)-prøv så at opgradere din FW igen enten vha. USB eller lokal netværk.

Så burde du kunne lægge dit eget kørende program ind igen. Håber ikke du skal op i køen af folk med HW7.1 kontrollere der skal skiftes. Good luck. Og lad os høre udkommet..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
5 timer siden, Jesper B skrev:

Det må I undskylde det har jeg ikke fået forklaret for godt.

Det program jeg taler om er min programmering af kontolleren altså min IHC programmerings vis fil. altså ikke de programmer LK har lavet altså firmware loader eller fwf filerne osv.

Den eneste grund til at jeg skrev størrelsen på mit .vis program var fordi om der kunne være noget med at det kunne indvirke på om der var plads til opgraderingen.

Skriftlig kommunikation kan være en svær størrelse. 

En .vis fil på 5-6 MB er ikke noget problem, mine fylder nemt 13 til 16 MB.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Igen

Jeg har prøvet at uploade et tomt program (også mit almindelige program) men jeg kan faktisk ikke uploade noget program længere den fejler ved: "sender fil til controller"

Jeg kan stadig godt komme i kontakt med den osv. men ikke uploade noget hver ny firmware eller programmer.

Har I nogen erfaringer med det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok