Hop til indhold
  • 0

Controller mistet Firmware..


Morten Krogh
 Share

Spørgsmål

Hej.

Jeg havde problemer med at få min 6,1 controller på mit net, da jeg ville forsøge at få captain til virke med den. Da jeg er ikke lige verdensmester  til netværk tænkte jeg at jeg måske havde byttet om på hvor der skulle stå 80 og 443 under opsætning af net, efter jeg byttede om på de 2 tal gik det helt galt, enten tilfældigt eller på grund af mig og at jeg byttede om på dem. Den begyndte nu at genstarte nærmest lige så snart den var startet op og jeg kunne ikke komme ind igen og lave de settings om, slukkede den i lang tid, ingen effekt. Installerede en ældre FW 27.190 på den, ingen effekt. Bare det at ligge FW ind på den krævede at jeg var hurtig da der kun var et lille vindue hvor jeg havde kontant til den. Prøvede så at ligge den reset ip ind og reset settings. Nu kan jeg så slet ikke komme i kontakt mere og når jeg er heldig at få kontakt kan jeg ikke se en FW om jeg har mistet  FW på den eller om den bare ikke kan nå at læse ved jeg ikke? 

Kan det her redes på nogen måde og hvad pokker er gået galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Undskyld det sene svar, Jeg har prøvet både USB og IP ingen kontakt eller jeg har en gang imellem kunne "fange" den under reset hvis jeg trykkede på det rigtige tidspunkt imellem at den genstarter, men efter at jeg har forsøgt at få bruge SW til reset af ip er den blevet helt umulig at få kontakt med, det virker som om den har mistet SW og bare genstarter konstant

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok