Hop til indhold
  • 0

Connection error på controller


FRBI
 Share

Spørgsmål

Hej.

Jeg kan pludselig ikke komme på min IHC Controller mere, kun via USB. Når jeg logger på får jeg "Connection Error 192.168.1.22:8443 failed authentication due to invalid username or password !

Jeg har kigget på forummet og prøvet at hente ip reset.zip men ved ikke om det er den jeg skal bruge og i så fald hvordan !!

Håber jeg kan få lidt hjælp her, for det er både på PC og mobil, både hjemme og ude.

På forhånd tak

Frank

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Lars.

Mange tak for din hjælp, nu kom jeg på igen.

Jeg kører med en 6.1 Controller med Software version 2.8.4 og nyeste Firmware. Det kører ok men meget træg at connecte til og genstarter også af og til, især hvis jeg logger på med mobilen, så kan den godt finde på at genstarte. Den er fra 2007, så har nogle år på bagen. Hvor længe skal man regne med at de kan holde ? og hvis jeg skifter til en Version 3, vil jeg så slippe for ovennævnte problemer ?

Ved opgradering til version 3, er det så plug and play ? Flytte kablerne over i og downloade ens Visual program til den og så spiller det ?

Mvh Frank

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 timer siden, FRBI skrev:

Hej Lars.

Mange tak for din hjælp, nu kom jeg på igen.

Jeg kører med en 6.1 Controller med Software version 2.8.4 og nyeste Firmware. Det kører ok men meget træg at connecte til og genstarter også af og til, især hvis jeg logger på med mobilen, så kan den godt finde på at genstarte. Den er fra 2007, så har nogle år på bagen. Hvor længe skal man regne med at de kan holde ? og hvis jeg skifter til en Version 3, vil jeg så slippe for ovennævnte problemer ?

Ved opgradering til version 3, er det så plug and play ? Flytte kablerne over i og downloade ens Visual program til den og så spiller det ?

Mvh Frank

Det var så lidt.

og ja opgradering/udskiftning fra hw ver6.1 til den nye Visual 3 burde være som du beskriver,. Bemærk dog de mange tråde om “døde” v. 3 controllere. Måske er man ude over det med seneste nye firmware.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok