Hop til indhold
  • 0

Wireless Ø80 lysdæmper mister forbindelse


Dami
 Share

Spørgsmål

Hej,

Jeg har monteret en ny Wireless Ø80 lysdæmper som har mistet link efter der har været slukket for strømmen.
Signal styrken er fin - men når jeg forsøger at teste lysdæmperen via LK IHC Visual så finder den aldrig lysdæmperen.

Jeg har forsøgt følgende uden held:

  • Upload projekt igen
  • Sluk for strømmen i 30sek'ish
  • Unlinke og linke igen, og efterfølgende uploade projekt igen

. Udklip.thumb.PNG.7f5c3f2d407fc9154de582a267cc5c2d.PNG

 

Kan se at flere har haft lignende problemer tidligere, men synes ikke at der er beskrevet en løsning på det. 

Har i nogle forslag til hvordan jeg kan gribe problemet an, så controlleren husker linket? 

Ps. der er tale om IHC Visual 2.0 controller. 

//Dami

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Igår kunne jeg konstatere at samme Wireless Ø80 lysdæmper har mistet forbindelsen igen. 
Jeg har forsøgt at unlinke og linke igen - dog uden større held.

Lysdæmperen sidder på spær på loftet.
Når jeg tester signalstyrken lige efter jeg har linket, så kan jeg se at denne er omkring 17-19 RSSI. 
Ligeså snart jeg kravler ned fra loftet, og lukker loftslem, så ser det ud til at forbindelsen forsvinder. 

Jeg synes dog at det virker lidt mærkeligt, da det hele har kørt problemfrit siden September sidste år. (Hvor det her indlæg er oprettet)

Er det normalt at  Wireless Ø80 lysdæmper mister forbindelse på den måde?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok