Hop til indhold
  • 0

Opsætning af email i administrator


Nikolaj_bn
 Share

Spørgsmål

Hej folkens

Jeg har ledt og ledt i gamle tråde for at finde en løsning på mit problem, men jeg kan simpelthen ikke finde noget der løser det.

Jeg kan ikke få status til at lyse grønt når jeg forsøger at opsætte notifikationsbeskeder i administratoren. Jeg synes efterhånden jeg har prøvet alt. Jeg har forsøgt med hotmail opsætning, gmail opsætning, oprettet en mail på mail.com og forsøgt med den, oprettet smtp2go og forsøgt med den opsætning, lavet portforward på diverse porte, men intet virker.

Er der nogen der ved hvad der kan gå galt?

 

På forhånd tak

/Nikolaj

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hvad er det du ikke kan få til at virke?

Hvis det er afsendelse af mail's så skal du ofte bruge din egen ISP's SMTP GW med en mail adr. på et domain som tilhøre din ISP. Alternativt kan du lave en aftale med en mail provider som stiller en mail GW til rådighed. Vær dog opmærksom på at din ISP kan have blokeret for udgående mail. TDC bloker f.eks. for port 25 som er standard porten for SMTP.

Hvis det er modtagelse af mail's så skal det såvidt jeg husker laves med POP3, hvor IHC controlleren forbinder sig til POP3 serveren og henter de mail's der ligger og venter.

I ingen af ovenstående burde du skulle lave firewall regler, NAT eller port forward.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for svar.

Det er afsendelse af mails i notifikationsbeskeder jeg ikke kunne få til at virke. Nu har jeg indsat stofas SMTP og port 25 i administratoren og det ser ud til at virke:) Det virkede dog ikke med den FB som jeg brugte først til Post i postkassen, så efter jeg skiftede til en anden FB virkede det med dit input.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok