Hop til indhold

Må ikke Log In


Allan Madsen
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har nu i en del tid kørt med IHC Captain og det har virker fint, men nu her til aften vil jeg logger på og det må jeg ikke. Captain*en bliver fundet men under status står der fejl og under handing står der test/prøv igen. Jeg har prøvet at genstarte min Pi men synes ikke dette hjælper. Jeg kan godt tilgå IHC Controlleren gennem controllerens ADMIN siden så min controller er på netværket..(Har også genstartet Controlleren)

 

Nogle som har en ide til hvad mit problem er?

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12.8.2019 at 22:00 , Mikkel Skovgaard skrev:

Log ind med pi og koden raspberry

Hej. Igen lige en status.

Allerørst mange tak for hjælpen.. :-)

Da jeg brugte Log ind oplysningerne kom jeg et step ind i Pi'en.. Her lave jeg en manuel install af captain og så fik jeg liv i den igen.. Den havde husket alle mine instillinger (hue, og egen lavet dasboard osv).

Michael har du en ide om hvad der kunne være sket?  Hvad vil du anbefale nu? at jeg laver en kopi af mit kort så jeg har instillingerne gemt eller er det lige meget?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Allan Madsen skrev:

Hej. Igen lige en status.

Allerørst mange tak for hjælpen.. :-)

Da jeg brugte Log ind oplysningerne kom jeg et step ind i Pi'en.. Her lave jeg en manuel install af captain og så fik jeg liv i den igen.. Den havde husket alle mine instillinger (hue, og egen lavet dasboard osv).

Michael har du en ide om hvad der kunne være sket?  Hvad vil du anbefale nu? at jeg laver en kopi af mit kort så jeg har instillingerne gemt eller er det lige meget?

Du kan via kontrolpanelet lave en backup :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok