Hop til indhold
  • 0

IHC v.3 fanget i reboot loop


KristianM
 Share

Spørgsmål

Hejsa

Da jeg skulle koble min UPS fra min IHC installation, var jeg nødt til at tage strømmen fra controlleren der er en version 3.

Da jeg igen sætte spænding på, startede controlleren op - gik ned og startede op igen - sådan fortsætter den.

I Visual programmet kan controlleren ikke findes, men svarer på ping, men kun på USB delen.

Jeg kan ikke opdatere firmware da controlleren går ned inden firmwareloaderen får fat..

Jeg har prøvet at fjerne SD kortet - windows kan ikke læse kortet og jeg kom til at tænke på om der er læse/skrive fejl på SD kortet og så kan controlleren ikke starte?

Wireless virker ikke.

Udgange holder deres status fra før controlleren gik ned, så vi har lys og computerskærme tændt, desværre er bad/wc henlagt i mørke.. 

Nogen der har en idé til hvordan der kan komme liv i controlleren?

 

Mvh

Kristian

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Mht at sd-kortet ikke kan læses af Windows så er det helt korrekt. Filformatet er ikke understøttet af en standard Windows installation. Jeg genbrugte det gamle kort i den nye controller og genskabte program og wireless links fra det, så mit kort var der ingen problemer med.

Vil i øvrigt foreslå at læse manualen omkring brug af sd kortet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

SD kortet er IKKE FAT32, og må IKKE formateres til FAT32. Det står tydeligt i villedningen såvidt jeg husker, og var vist årsagen til en del problemer da controlleren blev released.

SD kortet kan bruges til firmware opdatering, program opdatering m.m. Det står altsammen i villedningen til controlleren.

Mikkel havde fat i LK for nylig, og hvis jeg forstår hans efterfølgende indlæg korrekt, så skal controlleren byttes hvis dioden lyser konstant grøn under boot, men prøv selv at læse hans indlæg. Det er under 2 uger gammelt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
9 timer siden, Allan Nissen skrev:

Mht at sd-kortet ikke kan læses af Windows så er det helt korrekt. Filformatet er ikke understøttet af en standard Windows installation.

Jeg har ikke nogen IHC V3 controller men min windos 7 PC læser fint ext2 formaterede SD kort og jeg har ikke installeret noget specielt program for at kunne gøre dette. Såvidt jeg husker er SD kortet ext2 formateret, men de fleste filer ligger i en skjult folder. Jeg tror det var Ejvin (sikkert stavet forkert) som har lavet et image af SD kortet og fundet de skjulte filer etc. Der er en tråd om det emne her på boardet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok