Hop til indhold

Problem med sonos fb


Peter Svendsen
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, Peter Svendsen skrev:

Hej,

Jeg har oprettet en funktion med sonos fb og alt virker fint med når jeg forsøger mig med afspil favorit i også en af mine Spotify playlister i sonos afspilles den ikke.

Er det ikke muligt at afspille disse, selvom de er tilgængelige i systemet?

Alle "eksterne" playlister er noget møg i den måde Sonos håndterer det på - mener du kan lave spotify playlisten som en favorit også den vej rundt gøre det :(

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Peter Svendsen skrev:

Jeg har testet og det var faktisk allerede sådan det blev gjort.

hvordan kan man så sætte en playliste på? Jeg tænker en af de fede ting er at man kunne skifte musik... men det er pt kun lykkedes mig at sætte P3 på.... 

Hvad gør i andre hvis i ikke kan sætte playlister på?

Jeg bruger yousee musik som tjeneste der virker det - jeg har lige et par timer fri i dag og prøver at få fixed nogle fejl - jeg skal nok se lidt mere på det hvis jeg når det nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Når jeg logger på IHC Captain så kommer der ganske rigtigt en pop op men den siger

Din version er 1.27 og den nyeste version er 1.32

Og jeg er sikker på jeg ellers var oppe på 1.31 

men uanset hvad jeg gør bliver 1.32 ikke installeret, heller ikke når jeg siger ja til at installere.

har du oplevet det før og evt har et godt fif til en løsning

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok