Hop til indhold
  • 0

Grønt blink fra controller


ChrZier
 Share

Spørgsmål

Hejsa allesammen

Jeg har et lille setup bestående af IHC Visual Controller / Viewer og en 24V Power 15W strømforsyning.

Når der kommer strøm på systemet starter controlleren op og derefter blinker den grønt. Jeg har forsøgt at få USB adgang uden held.

Nogle der har et ide om hvad jeg skal gøre? 

mvh Christian 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Prøv at søge her i fora'et. Der er flere tråde om det emne og det er meget svært at sige hvad der er galt ud fra de få oplysninger du giver. F.eks. når du forsøger at få USB adgang, er det så via ping, firmware loader, visual, web eller noget helt fjerde. Der er forskellige typiske fej for hver af de metoder.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja nok lige sparsomt nok.

den grønne diode blinker uanset om jeg har usb kablet tilsluttet eller ej. Kan forstå at det betyder at Controlleren er i en form for fejl tilstand.

1 - den strømforsyning jeg benytter giver den nok juice til Controlleren. Kunne det være derfor Controlleren melder fejl?

2 - bør jeg kunne få adgang til Controlleren selvom den melder fejl.

/Christian 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Du bør installer Visual og bruge 1/2 time på at læse den villedning som findes under hjælp i Visual. Alt hvad du har spurgt om indtil nu er fuldstændig normalt og beskrevet i villedningen.

En 15W PS er rigeligt når du kun har controlleren tilsluttet.

Den grønne diode blinker altid. Hastigheden fortæller om controlleren er ved at boote/fejl tilstand, normal tilstand eller om den kommuniker med 3 parts produkter via API'et. Dette er beskrevet i detaljer i villedningen i Visual.

Dit problem ligger sandsynligvis på din PC og for at kunne hjælpe dig her har vi brug for flere oplysninger om hvordan du forsøger at tilgå via USB. Alt efter hvilken metode du bruger kan du sometider får forbindelse til controlleren selvom den er i fejl tilstand.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok