Hop til indhold
  • 0

Controller totalt usamarbejdsvillig


Mikael Offersen
 Share

Spørgsmål

HOLD.....NU......KÆFT, jeg er træt af min controller v.3

Det virker som om den balancerer på en knivsæg når det kommer til at connecte den med visual, ihcremote, usb og hvad ellers der er af muligheder for forbindelse til det skrammel.

Når det så endelig lykkes at få visual til at forbinde, siger den enten kommunikationsfejl, eller: der er ikke noget projekt at hente!!!

Hvad er nu det for noget???

Da den blev startet op første gang, var det som om der var ild i den i forhold til den gamle v.2, men det har denondelyneme godt nok aftaget i vandvittig grad.

Er der nogen der har nogle fif, eller gode råd inden jeg kaster et anker ind gennem fronten på “vidunderet”?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Mikael,

Som jeg forstår dig, har du forsøgt at forbinde både via LAN og USB, uden det gør nogen forskel, eller.? Har du afkoblet LAN stikket fra kontrolleren når du forbinder via USB?

Har du "ikke LK anordninger" som forbinder til kontrollerens LAN port, eksempelvis OpenHAB?

Jeg ville starte med at isolere kontrolleren mest muligt, ved at forbinde til den via USB og samtidig sikre at den ikke er LAN forbundet, for at se om det igen giver den hastighed og stabilitet du indledningsvis erfarede.

Hilsner Ole.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har prøvet at forbinde til den udelukkende med usb, og med LAN koblet fra, og det giver heller ikke pote. Den siger “kan ikke finde controller” 

Har også prøvet at tage strømmen fra den, og forsøgt at forbinde igen efter opstart, men samme resultat. Jeg må sige at jeg er totalt på bar bund...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok