Hop til indhold
  • 0

Er der nogle der har erfaring ROTO DoorSafe Eneo C


Martin Lercke Juul Nielsen
 Share

Spørgsmål

Jeg har tænkt på at købe denne her lås ROTO DoorSafe Eneo C til min hoveddør og bryggersdør, da jeg af lige vel skal have nye døre fra Idealcombi og de sælger dem og montere disse i døren.

Men inden jeg køber så ville jeg høre om der er nogle der her erfaringer med disse låse?

Selve styringen af låsen er meget nem at have med at gøre, et par relæer eller en IHC Control Output 400/8x10.

Jeg har vedhæftede beskrivelsen og el-diagram.

El-diagram.pdf ROTO DoorSafe Eneo C.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Prisen ligge på ca. 6000 kr per stk. så det er ikke billigt. Ja jeg vil kunne koble det til min IHC styring, den du linker til den har ikke 3-pkt lukket elektronisklås vel?

I de 6000 kr. er der jo også montage af låsen i døren med ledninger og det hele og strømforsyning, så helt galt er det heller ikke. Men har aldrig hørt om ROTO før så ved ikke hvad kvaliteten er?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
17 minutter siden, Martin Lercke Juul Nielsen skrev:

Prisen ligge på ca. 6000 kr per stk. så det er ikke billigt. Ja jeg vil kunne koble det til min IHC styring, den du linker til den har ikke 3-pkt lukket elektronisklås vel?

I de 6000 kr. er der jo også montage af låsen i døren med ledninger og det hele og strømforsyning, så helt galt er det heller ikke. Men har aldrig hørt om ROTO før så ved ikke hvad kvaliteten er?

Jeg har heller ikke hørt om den. Prøv at høre i et låsesmedeforum hvis det findes. 

Bare montagen er 2000 kr for min lås. Jeg har hevet 3-punkts låsen ud. Deres håndtag skal hives op hvis den skal køre med 3-punkt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg kender heller ikke låsen, men de skriver nedenstående i den pdf fil du har vedhæftet, hvilket umiddelbart ville få mig til at fravælge den.

"Åbnes døren ved brug af vrider/nøgle i cylinder, skal den låses på samme måde igen i åben tilstand, og åbnes med elektronisk betjenings enhed, da låsen ikke registrerer at den er åbnet manuelt og vil lave fejl ved automatisk låsning. "

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 15.5.2019 at 15:01 , Henning Pedersen skrev:

Jeg kender heller ikke låsen, men de skriver nedenstående i den pdf fil du har vedhæftet, hvilket umiddelbart ville få mig til at fravælge den.

"Åbnes døren ved brug af vrider/nøgle i cylinder, skal den låses på samme måde igen i åben tilstand, og åbnes med elektronisk betjenings enhed, da låsen ikke registrerer at den er åbnet manuelt og vil lave fejl ved automatisk låsning. "

Lige præcis det samme problem med alle smart låse. Shit en hovedpine før jeg fandt ud af at et medlem ikke gad bruge appen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok