Hop til indhold
  • 0

temp.vis HJÆLP


Ren+e
 Share

Spørgsmål

hvor bliver denne fil gemt på pc'en?   

vedr. autobackup funktion i visual , der får jeg en gul advarsel trekant uden noget tekst    hvordan retter jeg det?  og hvad gemmer den på sd kortet ? (skal kortet formateres i fat32?)

jeg har trykket på disketten for at gemme , men nu kan jeg se til min skræk at sidste version er 2 dage gammel.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Prøv at vælge save as, så skulle du gerne kunne se stien til hvor .vis filerne bliver gemt. Det afhænger af hvordan visual er installeret på din PC og hvilken version af Visual det er du bruger.

SD kortet er formateret i et Linux format. Du må IKKE reformater det. Der er flere tråde her på boardet som beskriver hvad der gemmes på SD kortet.

Jeg har ikke Visual 3 så jeg ved ikke hvad det er for en advarsels trekant du får.

Hvor ser du versionen af dit program? Når du trykker på disketten, bliver programmet gemt på din PC. Det bliver ikke uploadet til controlleren. For at uploade skal du vælge upload funktionen i Visual. Alt dette er beskrevet nærmer i den villedning som bliver installeret på din PC samme med Visual. Bare vælg hjælp i Visual menuen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har lært det på den hårde måde - jeg har hentet programmet fra controlleren og lavet div. ændringer trykket f5 for at sende tilbage igen - samt klikket på disketten hvor den gemmer i sidst åbnet fil, troede jeg   :-(  den gemmer åbenbart til en temp fil som den sletter når man lukker ned - øv bøv  !

udover det er sd kortet også formatteret i FAT32, da jeg troede det var fejlen den kom med. Super. hvordan kan jeg rette det ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Ren+e skrev:

Jeg har lært det på den hårde måde - jeg har hentet programmet fra controlleren og lavet div. ændringer trykket f5 for at sende tilbage igen - samt klikket på disketten hvor den gemmer i sidst åbnet fil, troede jeg   :-(  den gemmer åbenbart til en temp fil som den sletter når man lukker ned - øv bøv  !

udover det er sd kortet også formatteret i FAT32, da jeg troede det var fejlen den kom med. Super. hvordan kan jeg rette det ? 

Der er en bruger herinde der har lavet en guide til hvad der skal være på kortet og hvilke partitioner i Linux.

Var det Ole? Det kan jeg ikke lige huske...

Men det er vel et halvt år siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
7 timer siden, Ren+e skrev:

Jeg har lært det på den hårde måde - jeg har hentet programmet fra controlleren og lavet div. ændringer trykket f5 for at sende tilbage igen - samt klikket på disketten hvor den gemmer i sidst åbnet fil, troede jeg   :-(  den gemmer åbenbart til en temp fil som den sletter når man lukker ned - øv bøv  !

udover det er sd kortet også formatteret i FAT32, da jeg troede det var fejlen den kom med. Super. hvordan kan jeg rette det ?

Har du prøvet at søge efter temp.vis på din PC? Det er muligt at den gemmer den fil et andet sted end hvor default er sat til. Derudover tror jeg det er når du henter programmet fra controlleren at Visual overskriver temp.vis hvilket jo egentligt er meget naturligt da temp.vis jo skal være en sikker kopi af det program som du aktuelt har loadet i Visual.

Nogle windos versioner kan læse Linux formaterede SD kort, så bare fordi du kan læse kortet i din windows PC er det ikke nødvendigvis FAT32 formateret. Visual 3 controlleren kan ikke bruge SD kortet hvis det er FAT32 formateret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok