Hop til indhold

Ihc bridge udvikling


Recommended Posts

7 timer siden, Lars Plum Veitland Jakobsen skrev:

Er ihc bridge stadig under udvikling eller?

Er bare så meget i tvivl om man skal bruge captain eller bridge.

Synes de har nogen fede ting begge to :)

IHC captain er i udvikling men kildekoden er helt frit tilgængeligt så hvis folk mangler noget må de gerne selv tilføje det. Jeg har lige pt meget travl på job og med familien så det står lidt sløvt til.

IHC bridge har mange flere features, jeg prøver at tage nye ting ind langsomt og mit fokus er jeg lærer noget og samtidig tilbyder nogle alternativer til LKs værktøjer. Jeg har flere projekter i gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

IHC-Bridge er også stadig under udvikling, men lige som Mikkel, så er det et fritids projekt så det er ikke altid det går så hurtigt med nye funktioner.

Jeg har en ufrigivet version liggende, som mangler forholdsvis lidt. Men planen var af frigive den sammen med Ikeas nye elektriske rullegardiner (og så tilføje Trådfri support med bla. Dim to Warm funktion fra IHC tryk til Trådfri pærer). og support for Rpi3b+

Men da Ikea udsatte lanceringen, så har jeg ikke fået lavet det færdigt.

Mit projekt er et lukket projekt, så man kan ikke selv tilføje kode til det, men der er api til at integrere andre funktioner med IHC-Bridge.

Jeg tror den primære forskel imellem IHC-Bridge og IHC Captain er Apple Homekit

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Lars Plum Veitland Jakobsen skrev:

Hej Claus og Mikkel:) 

Synes det super det I laver på hver sin måde:) 

Er der nogen af jer der vil bygge gogle home assistent ind i jeres?:)

 

For at lave det kræver det at din enhed har adgang til nettet og har et valid SSL certifikat. Jeg har lavet support for SSL delen via let's encrypt og har også en hosted løsning i test. Men igen tiden der skal bruges på det er der ikke altid, men det er min næste prioritet efter jeg bliver færdig med de sidste v3 controller ting og får lavet let's encrypt helt færdigt.

 

Så min løsning har det nok i løbet af i år ™️

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok