Hop til indhold
  • 0

Log on problemer via IP adresse


Jacob DH
 Share

Spørgsmål

Hej...

Har Visual 2 (HW 6.1) SW (2.7.349) firmware (2.7.220) og logger fint på i Visual til Controller via USB. 

Jeg kan nu ikke logge på via IP adr 192.168.1.3 port 443, som ellers har virket tidligere. Har fået nye routere og internetudbyder, og jeg har brug for en hjælp til måske noget forwarding i router samt lidt småting som finpudsning af dokumentation og et par udvendige pir, hvor kun den ene vil fungere ad gangen.    

Var der måske en lokal erfaren IHC-user, som mod behørig betaling havde mod på at give en hånd ?? 

Bor i 9800 Hjørring. 

Pft Jacob :-)  

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Bjarne. 

Tusind tak for din hurtige respons. 

Nu siger du nok ip-range på routeren hmmm ????

Jeg har nu en bredbåndsrouter fra min udbyder (lokal antenneforening) som sidder først, hvorfra min Asus AC3200 router bliver forsynet med et netværkskabel. 

Asus routeren leverer wifi, og kablet til en switch, som forsyner IHC’en i tavlen og div netværksstik i huset. 

Jeg troede, man bare kunne taste standard 192.168.1.3 og port 43 og sin kode, men det funker ikke. 

Før kunne jeg tilgå IHC´ en både via wifi og LAN. 

Hvor tænker du, jeg skal starte/lægge min fokus ?? 

 

Pft Jacob

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Super hvis Martin kan hjælpe.

Du skal åbne en kommandopromt på din pc og skrive: ipconfig /all så ser du ipadressen på din pc og router og ser om din controller ligger i samme område. Det var en måde at gøre det på og så rette controllerens ip-adresse til noget der ligner.4

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Bjarne,

Det er ikke helt sort snak, men jeg tror, at jeg trækker på Martins ekspertise, da mine evner som gammel "ko-stalds-elektriker" ikke rigtig slår til her. Jeg må indtil videre nøjes med at slå mig op på lidt “stærkstrøm” og godt håndværk ;-) 

Men stor tak for din venlighed

Go dag

Jacob

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 timer siden, Jacob DH skrev:

Hej Bjarne,

Det er ikke helt sort snak, men jeg tror, at jeg trækker på Martins ekspertise, da mine evner som gammel "ko-stalds-elektriker" ikke rigtig slår til her. Jeg må indtil videre nøjes med at slå mig op på lidt “stærkstrøm” og godt håndværk ;-) 

Men stor tak for din venlighed

Go dag

Jacob

Det var så lidt Jacob. 

Du er altid velkommen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok