Hop til indhold
  • 0

Wireless link efter skift af controller


Lau Peirup
 Share

Spørgsmål

Hej

 

Har lige skiftet controller da min over 10 år gamle controller begyndte af opføre sig mærkeligt.

Nu er der så skiftet til en sprit ny controller, men jeg kan simpelthen ikke få den til at linke mine wireless enheder.

Er der en speciel fremgangsmåde når enhederne tidligere har været linket?

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
15 timer siden, Lars1 skrev:

Hvis du slet ikke kan få kontakt til nogle af dine wireless enheder, bør du checke at antennen er ordentligt tilsluttet den nye controller, og så selvfølgelig følge guiden for linkning slavisk. Den dukker op i visual når påbegynder linkningen.

Det virker stadig ikke. Alt er checket. 

Kan fint linke til den gamle controller, men der sker ingenting når jeg prøver at linke til den ny controller.

Må ringe til supporten i morgen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 30.3.2019 at 03:30 , Lars1 skrev:

Fik du løst problemet?

Har talt med Schneider og de anbefalede at downloade et helt andet projekt, samt lægge firmware på igen.

Det virkede heller ikke.

Er dog kommet lidt længere, hvis jeg piller tryk osv ned og linker dem lige ved siden af controlleren så virker det. Men når jeg sætter wireless enhederne tilbage hvor de hører til kan de ikke nå controlleren. Har haft monteret antennen fra den gamle controller, det virker stadig ikke.

Ca 4 m fra antennen mister den forbindelsen og er nede på 2 RSSI i signal styrke.

Måske er der noget galt med der hvor antennen er loddet på printet inde i controlleren. Må vist have fat i Schneider igen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok