Hop til indhold

Phillips Hue Indoor PIR


Allan Madsen
 Share

Recommended Posts

Hej. Er der nogen der har prøvet at koble Phillips indendørs sensor til Captain og IHC.. Er lidt interesseret i om man kan bruge input signalet fra Hue sensor til at sætte en indgang i IHC programmet? Synes den er ret smart når den kun køre på batterie og jeg kunne se mange anvendelses muligheder i denne sensor hvis den kan kobles op i mod IHC'en gennem Captain.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Hej, er der aktuelle planer for at integrere Hue sensorer i IHC captain?

Spørger da jeg er ved at indkøbe 4 nye udendørs PIR sensorer og vil hellere have Hue end LK's PIRs (pris!) Men jeg vil super gerne have det at spille sammen med IHC captain.

Findes der evt. andre måder jeg kan få Hue Outdoor PIR til at virke sammen med min IHC installation? Der er jo ingen grund til at bruge tid på udvikling hvis det kan gøres på en anden måde.

:ras

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, ras+ skrev:

Findes der evt. andre måder jeg kan få Hue Outdoor PIR til at virke sammen med min IHC installation? Der er jo ingen grund til at bruge tid på udvikling hvis det kan gøres på en anden måde.

Via openhab2, enten direkte med Hue binding, eller som en Zigbee enhed. Jeg bruger den selv som en Zigbee enhed. Det er dog ikke super stabilt, så det er nok bedst at bruge den direkte Hue binding, hvis du går den vej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok