Hop til indhold
  • 0

IHCTablet kræver nykøb


lh03
 Share

Spørgsmål

Hejsa

Jeg har lige reinstalleret min iPad. Den havde IHCTablet. Efter reinstallation kan jeg ikke længere downloade IHCTablet sammen med de andre app's uden at betale 389 kr...! Alt andet virker. Jeg havde oprindeligt købt IHCTablet i maj 2012 - er der nogen som ved om der er kommet en ny udgave i mellemtiden (og ikke bare en opdateret version af den oprindelige udgave) - og om det er derfor, at den ikke længere er vist? Der står copyright 2014 ved IHCTablet på App Store, så det kunne måske tyde på, at der er kommet en ny udgave? Jeg har forsøgt at ringe til Apple supporten - og selvom jeg kan vise kvittering på mit køb, så er de lidt afvisende. Jeg har også prøvet forskellige Apple ID'er.

Anyone? Ellers må jeg bide i det sure "æble" og købe igen.

Pft.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Tja jeg er lidt i et skisma.

Har jo den gamle hw 6.1 controller med tudse gammel firmware. Den virker dog fint sammen med IHC tablet på min gamle Ipad 2.

Fik så en ny Ipad i julegave og der skulle alle mine programmer jo også lige installeres på. Og nå ja, det er jo IOS 10 og så vil IHC tablet på min ny Ipad jo ikke snakke med min "gamle" controler.

Nå men så kan jeg jo bare "fixe" det og opgradere min controller med 6.2 firmawaren, så skulle min nye Ipad jo kunne connecte. Men så kan den gamle formentlig ikke.... :angry:

Hmmm nu gik jeg eller lige og legede med tanken om at palstre huset til med "overflødige" ipads som "avancerede wireless tryk", men den går nok ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 minutter siden, Lars Jacobsen skrev:

Nå men så kan jeg jo bare "fixe" det og opgradere min controller med 6.2 firmawaren, så skulle min nye Ipad jo kunne connecte. Men så kan den gamle formentlig ikke.... :angry:

Jo den gamle vil stadigvæk virke fint.. Har selv en tudse gammel ipad, som fint forbinder til controlleren med 2.8.4 firmware. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er da også det eneste rigtige, (at bruge tablets/større skærme). Så kom du bare i gang :D
Mit seneste "påfund" jeg rodede med i går, det var at lave lidt svg grafik over Nilan anlægget til habpanel (openhab)..
I stedet for at gå over åen efter vand, så napper man det da der i forvejen er der og modificere det lidt :)

2098145860_habpanelNilanfunktionsdiagram.png.d6954464a8959769305e6a6803922bb6.png

Det blev ikke helt som det skulle, fordi Inkscape og jeg bare ikke er særlige gode venner.. Men ideen er der da. 
Temperaturer og ventilationshastigheder er selvfølgelig "real time". Når jeg engang bliver enig med Inkscape, så skal spjældet også gøres "aktivt".
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 19.2.2019 at 17:46 , lh03 skrev:

Således opløftet fik jeg overbevist Apple Support om, at de skulle "give" mig app'en igen. :-). Tak for svar, Bjarne og Kandersen.

Super, men trak de beløbet ved download og skulle du have fat i Apple support? Eller misforstår jeg dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

 

2 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Super, men trak de beløbet ved download og skulle du have fat i Apple support? Eller misforstår jeg dig?

Jeg kontaktede dem igen, og så lagde de app'en tilbage på kontoen, så jeg kunne downloade gratis. Lidt besynderligt at de ikke gjorde det første gang.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok