Hop til indhold
  • 0

IHC nøglering


Baldissera
 Share

Spørgsmål

15 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har den ikke selv, men såvidt jeg husker er den wireless. Det vil sige at du bare tilføjer produktet til dit program, linker den til produktet, og linker så de enkelte knapper til de funktioner du ønsker de skal have. 5 min. arbejde hvis du ved hvordan det gøres. 30 hvis det er første gang du linker et wireless produkt og ellers forstår IHC.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for jeres svar!

#1 det lyder jo rimelig simpelt, så må vi se om en garvet it-mand kan finde ud af det :)

Må prøve at investere i en, tænker fruen bliver glad! 

#2 har du snakket med LK, om den evt er defekt?

#3 For at forstå det korrekt, så kører den bare op på min Controller, og så snart den har forbindelse til mit WiFi, så kan man trykke og bruge den?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Nej den kører ikke via WiFi. Den benytter IHC trådløse standard. Du kan læse meget mere på LK sider

 

Ja det giver selvfølgelig mening. Har hørt meget forskelligt hvad angår LK Wireless og signal styrke. 

Hører at de kører rigtig dårligt til trådløse tryk, men det gør ikke det store, da vi har trukket ledninger til alle stik lige nu.

Men hører så også at det rækker langt til den nøglering (omkring 80 m). Kan det passe, også selvom min controller og antennerne er i en kælder?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 minutter siden, Baldissera skrev:

Ja det giver selvfølgelig mening. Har hørt meget forskelligt hvad angår LK Wireless og signal styrke. 

Hører at de kører rigtig dårligt til trådløse tryk, men det gør ikke det store, da vi har trukket ledninger til alle stik lige nu.

Men hører så også at det rækker langt til den nøglering (omkring 80 m). Kan det passe, også selvom min controller og antennerne er i en kælder?

Min antenne/controller sidder i en dobbelt muret garage - jeg kan nemt aktivere den 60-70 meter væk. Min nøglering styre mine to garageporte, udelys og indelys i garagen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Min antenne/controller sidder i en dobbelt muret garage - jeg kan nemt aktivere den 60-70 meter væk. Min nøglering styre mine to garageporte, udelys og indelys i garagen

Perfekt. Min sidder som sagt nede i mit teknikrum i kælderen. Men ideen er at den bare skal kunne nå ud til vejen så fruen kan tænde lyset når hun er ved indkørslen.

Er der nye og gamle versioner af den nøglering? Mere om man skal købe den fra ny eller om man kan tage en solgt brugt?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
41 minutter siden, Baldissera skrev:

Perfekt. Min sidder som sagt nede i mit teknikrum i kælderen. Men ideen er at den bare skal kunne nå ud til vejen så fruen kan tænde lyset når hun er ved indkørslen.

Er der nye og gamle versioner af den nøglering? Mere om man skal købe den fra ny eller om man kan tage en solgt brugt?

Der er hvis kun en model.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
7 minutter siden, SimonL skrev:

Er der nogen som har fundet den billigere end 440kr? 

Nope, det er den billigste som kan købes lige pt, som jeg kan se ihvertfald

7 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Der er hvis kun en model.

Okay, kunne godt være der var forskellige versioner, ligesom Controlleren. 

Nogen som ved om man kan forlænge controllerens antenne? Har læst mig lidt frem til at der er nogen som har sat antennen sammen med en metalplade, og på den måde fået styket signalet

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 timer siden, Baldissera skrev:

Nogen som ved om man kan forlænge controllerens antenne? Har læst mig lidt frem til at der er nogen som har sat antennen sammen med en metalplade, og på den måde fået styket signalet

Der findes både antenne splitter og antenne forlænger kabler til LK IHC. Såvidt jeg husker kan du have op til 3 antenner og op til 10M fra controlleren.

 

Vedr. pris på nøgle ringen. Prøv at søge på forskellige webshops. Når jeg køber Lk IHC materiel, så spare jeg somregl mellem 20-50% ved lidt søgning, og det er sjældent de samme webshops, som er billigst 2 gange i træk.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 18/2/2019 at 18:19 , Lars1 skrev:

Der findes både antenne splitter og antenne forlænger kabler til LK IHC. Såvidt jeg husker kan du have op til 3 antenner og op til 10M fra controlleren.

 

Vedr. pris på nøgle ringen. Prøv at søge på forskellige webshops. Når jeg køber Lk IHC materiel, så spare jeg somregl mellem 20-50% ved lidt søgning, og det er sjældent de samme webshops, som er billigst 2 gange i træk.

Okay, det må jeg se om bliver nødvendigt. Men hvis det passer hvad jeg har læst, så vil nøgleringen kunne række langt nok, uden forstærket signal. 

Fandt 2 stk på på dba, hvor den ene er ny og uåbnet og den anden stort set ny. Fik dem begge for 600 inkl. fragt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
15 timer siden, SimonL skrev:

Nu fik jeg endelig købt en.. Jeg er godt nok lidt skuffet over byggekvaliteten. Troede egentligt at det var et alu-hus eller lign. Det føles der i mod som billigt plastik. 

Den kunne nu godt ha være lavet i lidt B&O style :)

Enig! Det mærkes og ligner et stykke billigt legetøj. Synes ikke at kvaliteten lever helt op til mine forventninger

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok