Hop til indhold

IHC Bridge


HolmeLarsen
 Share

Recommended Posts

32 minutes ago, HolmeLarsen said:

Hej

 

Er der nogle der kan svare på om IHC Bridge kan køre på denne Pi?

 

https://dk.rs-online.com/web/p/processor-og-mikrocontroller-udviklingssaet/8968660/

 

Tak for hjælpen

Det kan den godt..

Med lidt held kommer jeg med en version til Pi3 B+ inden for en uges tid. Det meste kører på min nu, mangler nogle få ting før jeg kan frigive den til test.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 2/24/2019 at 8:26 PM, anders@basanders.dk said:

Hej Claus

Er der noget nyt omkring hvornår en udgave til Pi3 B+ kommer ud?

Den mangler stadig lidt.. Mest fordi jeg var begyndt at lave support for IKEA Trådfri, og det ligger i den version jeg implementerer på nyeste pi..

Trådfri integrationen havde jeg tænkt skulle komme samtidig med at IKEA frigav de nye elektriske rullegardiner, men det er blevet udsat.
Jeg kan muligvis godt lave en version som indeholder trådfri menuer, men hvor det nok ikke virker helt, som du kan teste hvis du har lyst.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
På 7.3.2019 at 07:30 , cis2131 skrev:

Den mangler stadig lidt.. Mest fordi jeg var begyndt at lave support for IKEA Trådfri, og det ligger i den version jeg implementerer på nyeste pi..

Trådfri integrationen havde jeg tænkt skulle komme samtidig med at IKEA frigav de nye elektriske rullegardiner, men det er blevet udsat.
Jeg kan muligvis godt lave en version som indeholder trådfri menuer, men hvor det nok ikke virker helt, som du kan teste hvis du har lyst.

Claus

Hvis TRÅDFRI er klar til test vil jeg gerne prøve det af.

//Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok