Hop til indhold
  • 0

Badeværelse udsugning.


Chris B
 Share

Spørgsmål

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
9 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Det kan f.eks. løses sådan 7.12.2.a. Ventilator pulser.ifb

Det var lige sådan noget i den stil jeg var på udkig efter, mange TAK, er det muligt at tilføje:

At første puls er "15 sekunder ON" - og derefter overgår til pulstider man indstiller (for at man ved den er blevet tændt)

og en synlig "nedtælning til OFF" så man ikke skal "åbne" funktionsblokken

og en input til "manual OFF"     -    EDIT: Det lærte jeg selv at tilføje blokken :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det kan sagtes laves, men hvorfor? om ventilatoren kører 15 sekunder eller 5 minutter ved tryk giver vel samme info - at den er startet.

Synlig nedtælling er kun anvendelig når du tester, og der sætter man jo bare tiden til 5 sek. Når det kører i virkeligheden så kan den synlige nedtælling ikke bruges til noget fornuftigt - IMHO

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
11 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Det kan sagtes laves, men hvorfor? om ventilatoren kører 15 sekunder eller 5 minutter ved tryk giver vel samme info - at den er startet.

Synlig nedtælling er kun anvendelig når du tester, og der sætter man jo bare tiden til 5 sek. Når det kører i virkeligheden så kan den synlige nedtælling ikke bruges til noget fornuftigt - IMHO

Det er simpelthen for at slippe for at ventilatoren hiver alt varmen ud af rummet før man er kommet under bruseren, var så smart at købe den med bedst m2/t jeg ku finde, og med relativt lille bad er der næsten gemmentræk i rummet.

og det behøver ik være synlig nedtælling. men bare mulighed for at ændre på slut tiden (timer) lige så nemt som puls tiden, forstår du hva jeg mener med det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok