Hop til indhold
  • 0

Lys med timer


Andreas Pedersen
 Share

Spørgsmål

Hej

Har på mit badeværelse på kort tryk (lys i loft) og på langt tryk( 2 lamper og en ventilator(den har fast fase , så den slukker når der ikke er mere fugt)) inde i bruserkabinen. Det jeg mangler er en funktionsblok , når jeg trykker langt tryk, så er vent. Og de 2x lamper tændt i F.eks halv time.

Allerbedst er hvis både kort og langt tryk har den timer funktion.

På forhånd tak

Andreas

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
7 timer siden, Andreas Pedersen skrev:

Hej

Har på mit badeværelse på kort tryk (lys i loft) og på langt tryk( 2 lamper og en ventilator(den har fast fase , så den slukker når der ikke er mere fugt)) inde i bruserkabinen. Det jeg mangler er en funktionsblok , når jeg trykker langt tryk, så er vent. Og de 2x lamper tændt i F.eks halv time.

Allerbedst er hvis både kort og langt tryk har den timer funktion.

På forhånd tak

Andreas

 

Hej.

Prøv at se på den FB der hedder kort-langt tryk.

Og kig også på Avanceret Kip blokken.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, Andreas Pedersen skrev:

Jeg bruger kort-lang tryk ,men hvad jeg forstår skal “sluk tidspunkt=00:00:00”have et bestemt sluktidspunkt som vist på vedhæftet fil eller skal jeg gøre noget andet

image.jpg

Du kan lave kip med timer, så kan du slukke dit lys med langt tryk, glemmer du at slukke slukker det efter 30 minutter. Det er "Timertid" du skal sætte til 30 minutter. "Sluktidspunkt" er bare så det kan slukke på et fast tidspunkt, f.eks. lys på børneværelset.

Du skal lige sikre dig at det er nyeste version af den avancerede kip-blok du bruger, der var fejl på en tidligere model omkring timer sluk osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja, nu fik jeg timer funktionen til at virke, tak for det.

Men er det muligt at både aktivere/deaktivere timer med lang tryk, så når jeg skal i bad, trykker jeg lang tryk og vent/2 lamper er “on”i en halv time og hvis jeg glemmer at deaktivere med lang tryk, stopper den efter en halv time.

Med “kip med timer” er bliver vent/ 2 lamper aktiveret med “kort tryk”

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
9 timer siden, Andreas Pedersen skrev:

Men er det muligt at både aktivere/deaktivere timer med lang tryk, så når jeg skal i bad, trykker jeg lang tryk og vent/2 lamper er “on”i en halv time og hvis jeg glemmer at deaktivere med lang tryk, stopper den efter en halv time.

Med “kip med timer” er bliver vent/ 2 lamper aktiveret med “kort tryk”

Et langt tryk kipper udgangen for vent /2 lamper. Dvs skiftevis tænder eller slukker dem. Glemmer du at slukke på lang tryk slukker det selv efter 30 min. 

Men har du et tryk mere kan du istedet for aktivere  det som alm kip. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok