Hop til indhold
  • 0

Projektet er korrumperet eller ikke et LK IHC ...


Brian Rask Madsen
 Share

Spørgsmål

Hej IHC usere

Jeg har fornylig opgraderet min gl. controller 6.1 med en version 3, ifm. vi har fået opført en tilbygning.

Inden jeg opgraderede tog jeg selvfølgelig backup af *.vis filen.

Efterfølgende tilføjede jeg vores tilbygning i visual, og sendte til den nye controller version 3.

Alt spillede perfekt - indtil i dag hvor jeg vil ændre lidt i opsætningen.

Jeg får nedenstående besked:

Filen er korrumperet eller ikke en projekt fil.

Jeg kan se der er flere der har haft samme problem, og her er løsningen at køre en "xml validation"

Men mit spørgsmål er - kan jeg slet ikke få det nuværende *.vis projekt ud fra controlleren?

Er det forfra med programmeringen af tilbygningen? :unsure:

Jeg har vedhæftet seneste version inden jeg programmerede "tilbygningen". Måske nogle af jer kan hjælpe med at finde fejlen, så jeg kan komme videre :-)

PS: Jeg har prøvet at køre filen igennem xml, men jeg forstår ikke at "kigge de rigtige steder" - håber I kan hjælpe.

IHC BackUp 2018.01.27_Version3.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Brian

Velkommen til IHC-user.dk

Det vedhæftede projekt fejler ikke noget  og kan uden problemer lægges i en version 3 controller. Du kan altså roligt bruge projektet som base og så tilføje din tilbygning - igen.

Forslag: Gem flere versioner af dit projekt, efterhånden som du bliver færdig med det.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 9/1/2019 at 23:29 , Brian Rask Madsen skrev:

Jeg får nedenstående besked:

Filen er korrumperet eller ikke en projekt fil.

Jeg kan se der er flere der har haft samme problem, og her er løsningen at køre en "xml validation"

Men mit spørgsmål er - kan jeg slet ikke få det nuværende *.vis projekt ud fra controlleren?

Er det forfra med programmeringen af tilbygningen? :unsure:

Hvis det er på Visual 3 controlleren du får fejlen, så ligger .vis filen på SD kortet. I den medfølgende villedning skulle der være beskrivelse af hvordan du får fat i projekt filen via SD kortet.

På en Visual 2 controller har jeg aldrig set den fejl i forbindelse med download af programmet. Jeg har kun set fejlen når man forsøger at åbne en gammel version, eller uploade efter nogle rettelser.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På ‎10‎-‎01‎-‎2019 at 08:11 , Henning Pedersen skrev:

Hej Brian

Velkommen til IHC-user.dk

Det vedhæftede projekt fejler ikke noget  og kan uden problemer lægges i en version 3 controller. Du kan altså roligt bruge projektet som base og så tilføje din tilbygning - igen.

Forslag: Gem flere versioner af dit projekt, efterhånden som du bliver færdig med det.

 

 

Hej Henning

Tusind tak for din hjælp vedr. mit problem med IHC installationen.

Godt at vide at den seneste backup fil ikke er defekt.

Det var også denne vi "kørte videre på".

Jeg prøver tippet fra Lars, omkring SD kortet.

Dog har jeg ikke haft held i dag til at få vis filen over på kortet/eller se om den ligger der.

Prøver Supporten i næste uge :-)

Hilsen Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På ‎11‎-‎01‎-‎2019 at 09:32 , Lars1 skrev:

Hvis det er på Visual 3 controlleren du får fejlen, så ligger .vis filen på SD kortet. I den medfølgende villedning skulle der være beskrivelse af hvordan du får fat i projekt filen via SD kortet.

På en Visual 2 controller har jeg aldrig set den fejl i forbindelse med download af programmet. Jeg har kun set fejlen når man forsøger at åbne en gammel version, eller uploade efter nogle rettelser.

Hej Lars1

Tusind tak for dit svar.

Jeg var faktisk ikke klar over SD card muligheden.

Dog har je gikke haft held med at finde vejledningen, og supporten hos LK var gået på weekend.

Så jeg prøver mandag, så skriver jeg lige hvordan det gik. Evt. denne fil kan "reddes" således jeg ikke behøver starte helt forfra med tilbygningen.

Hilsen Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok