Hop til indhold
  • 0

Firmware 03.03.09 til Visual 3


Claus M
 Share

Spørgsmål

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Efter opdateringen virkede controlleren ikke ordentligt. Den kunne starte op og køre i nogle sekunder (ca. 10) inden den genstartede. 

Det var ikke tilstrækkelig tid til at jeg kunne forbinde med andet end Firmware update.

Jeg fik så lagt den forrige version af FW på men det hjalp ikke så der er åbenbart blevet smadret noget. Måske i det projekt der ligger på den fra tidligere.

Indtil videre har jeg sat min gamle 6.1 på og det virker fint.. Men jeg overvejer seriøst at skrotte IHC helt da det ikke er første gang LK laver lort i det  med opdatering.

Jeg kører i forvejen med OpenHAB og har skiftet en del lys ud til Hue. Jeg skal bare have fundet nogle passende kontakter m.m. til indbygning samt et 8 kanal input/output modul så jeg kan flytte Alarm håndtering og Velux styring over på OpenHAB.

P.S. Jeg kører rent Wireless så jeg skal ikke bekymre mig om kabling

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Claus M skrev:

Indtil videre har jeg sat min gamle 6.1 på og det virker fint.. Men jeg overvejer seriøst at skrotte IHC helt da det ikke er første gang LK laver lort i det  med opdatering.

Jeg kører i forvejen med OpenHAB og har skiftet en del lys ud til Hue.

Kender et par stykker som ikke er specielt tilfreds med supporten til Hue (såvidt jeg husker). Det første supporten gør når man henvender sig til dem er at nulstille alt på ens account. Jeg vil blive temmeligt p..... hvis det skete hos mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
26 minutter siden, Claus M skrev:

Tjah, har ikke haft problemer med Hue indtil nu. Og hvis de endelig nulstiller mine ting er det da billigere end LK der ødelægger en dyr kontroller :angry:

Hvis du læser nogle af de andre tråde vedr. HW7 firmware upgrade problemet, så vil du se at der er en teori om at det er SD kortet, som fejler. Det kan skiftes for et par 100 kr. og derudover er der fortsat garanti på alle HW7 controller såvidt jeg ved.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok