Hop til indhold

HUE tryk stopper


Rise Olsen
 Share

Recommended Posts

Hej Mikkel

Jeg er generelt super glad for IHC Captain, men efter jeg er begyndt at benytte HUE integrationen og har lagt KIP funktionen på et nogle tryk, stopper IHC Captain med at reagere på trykkene ca. 24 timer efter genstart af enten RPI eller servicen. 

Indtil v1.14 (mener jeg) skete det kun engang i mellem, men med de nyere versioner (pt. 1.19) sker det hver 24. time. Det er lidt mærkeligt (og træls).

Jeg har en IHC controller HW v6.2 der kører firmware 2.8.4. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Rise Olsen skrev:

Hej Mikkel

Jeg er generelt super glad for IHC Captain, men efter jeg er begyndt at benytte HUE integrationen og har lagt KIP funktionen på et nogle tryk, stopper IHC Captain med at reagere på trykkene ca. 24 timer efter genstart af enten RPI eller servicen. 

Indtil v1.14 (mener jeg) skete det kun engang i mellem, men med de nyere versioner (pt. 1.19) sker det hver 24. time. Det er lidt mærkeligt (og træls).

Jeg har en IHC controller HW v6.2 der kører firmware 2.8.4. 

Yes - jeg er klar over det - der er lagt noget automatisk genstart ind som desvære ser ud til at hænge sig selv - det er svært at fejlsøge på - jeg har været igang hele julen :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Ikke for at blande mig mit eget ind i tråden, men har lidt det samme, det virker nogen timer så stopper det, Jeg døjer også med jeg ikke kan komme i kontakt med min controller før jeg tager strømmen fra min Raspberry Pi døjer du også med det?

Jeg kører den nye controller med seneste firmware

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Soylant skrev:

Hej

Ikke for at blande mig mit eget ind i tråden, men har lidt det samme, det virker nogen timer så stopper det, Jeg døjer også med jeg ikke kan komme i kontakt med min controller før jeg tager strømmen fra min Raspberry Pi døjer du også med det?

Jeg kører den nye controller med seneste firmware

Det lyder ikke godt - det lyder som om at RPI/IHC Captain går amok på controlleren og belaster den - det burde dog ikke kunne ske - men igen jeg har desværre et begrænset antal timer og hardware setups at teste på

Link til kommentar
Del på andre sites

Dem der oplever det - kan i sende jeres project fil eller måske lige kort fortælle mig hvor meget der overvåges/er lavet handlinger på - altså lidt overblik om det er en belastningsting eller om den bare løber løbsk.

Teknisk set så laver IHC Captain flere forbindelser til IHC Controlleren for både at have realtime monitoring og en måde at påvirke sætte ressourcer - på samme måde som ServiceView også gør det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mikkel

Jeg har fundet ud af jeg ikke skal lave ændringer i IHC visual før jeg har slukket captain, hvis ikke jeg lukker captain taber jeg forbindelsen til min controller og kan ikke komme i kontakt med den igen, den kan også finde på at komme og sige der ikke er noget projekt på controlleren, men hvis bare jeg lukker captain inden er alt ok.

HUE er stadig lidt øv, det virker et stykke tid og så vil det ikke mere, før jeg har genstartet captain igen :-)

håber det kan hjælpe lidt, jeg har et rimeligt lille projekt syntes jeg, men jeg sender den med her så kan du kigge

unavngivet.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Soylant skrev:

Hej Mikkel

Jeg har fundet ud af jeg ikke skal lave ændringer i IHC visual før jeg har slukket captain, hvis ikke jeg lukker captain taber jeg forbindelsen til min controller og kan ikke komme i kontakt med den igen, den kan også finde på at komme og sige der ikke er noget projekt på controlleren, men hvis bare jeg lukker captain inden er alt ok.

HUE er stadig lidt øv, det virker et stykke tid og så vil det ikke mere, før jeg har genstartet captain igen :-)

håber det kan hjælpe lidt, jeg har et rimeligt lille projekt syntes jeg, men jeg sender den med her så kan du kigge

unavngivet.vis

Tak jeg har en ny version - det er fordi IHC Captain får den til at hænge i en test state - det er løst i den version der er lige kommet (håber jeg)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok