Hop til indhold

IHC bridge


HolmeLarsen
 Share

Recommended Posts

15 hours ago, fl.stones said:

hmm, det lader til at være en generel udfordring.

Jeg vil også gerne have hjælp, med det samme problem. Alt er installeret, licens aktiveret, IHCbridge kan se min IHC controller, men Homekit kan ikke aktiveres.

Jeg har også sonos ...

Kan du lige sende mig din aktiverings nøgle på en privat besked, så sender jeg den en opdatering.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Mikael Offersen said:

Jeg står vist i samme situation. Bridge skriver dog at min hardware ikke er understøttet, men der ser nu ud til at virke fint nok. Jeg har også sonos...

Rigtig fint arbejde Claus

Hej Mikael

Hvis det er en pi1, så vil web interface, og link med IHC virke, men homekit tjenesten vil ikke starte, da den ikke understøtter den CPU som sidder i de gamle pi'er.

Hvilken model har du?.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...
23 hours ago, Frogsig said:

Hej, har netop installeret IHCbridge på PI3 og hentet aktiveringsnøgle men homekit starter ikke... Er der andre ting end aktiveringsnøglen som skal indtastes? Har ikke Sonos

 

Fandt løsningen under FAQ. har hul igennem nu... Så skal der bare sættes op i Homekit... :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

On 5/19/2019 at 2:00 PM, Mikael Offersen said:

Hej Claus

vil du prøve at sende en opdatering til min pi, jeg kan ikke få homekit til at starte.

Hej Mikael.

Hvis du lige sender din aktiverings nøgle på en privat besked, så skal jeg nok lige sende den en opdatering.

Claus

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok