Hop til indhold
  • 0

Tilslutning til controller


nkhv
 Share

Spørgsmål

Jeg har installeret software til min IHC Visual 2 på min WIN 10 computer.

Der står i manualen, at USB ikke længere understøttes på win 10 så derfor prøver jeg over LAN.

Jeg kan do ikke tilslutte min controller til netværket i kommunikations indstillingerne. Den oplyser, at controlleren ikke er fundet, men den svarer på ping.

Er der nogen der kan give en god forklaring?

Jeg har forsøgt, at søge her i forummet,  uden at kunne finde svar.

Håber på svar, så jeg kan få gang i min varme inden jul......

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

En søgning på "ping" giver 4 sider med tråde/indlæg og de fleste drejer sig om samme problematik.

Det skyldes oftest forkerte versioner i controller og så den visual der er på PC'n og/eller noget med java versionen på PC'n Det er der også mange tråde omkring, men specielt een: java problemer igen igen igen .

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hvorvidt noget understøttes af LK og om det virker har langtfra altid noget med hinanden at gøre.

Som Lars Jacobsen skriver er der MANGE tråde om emnet, og i flere af dem er der beskrevet hvordan trådstarter fik det til at virker.

Men inden du kaster dig over en større søgning/læse opgave, kunne du jo prøve at se om du kan nå serviceview og adminview via din webbrowser. Kan du ikke det vil du heller ikke få Visual til at virke, da serviceview, adminview etc. alle bruger den samme port som Visual.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok