Hop til indhold

Hvilken lysdæmper har jeg


Johan Vase
 Share

Recommended Posts

Hej

jeg har en 8-9 år gammel IHC installation hvor jeg har lysdæmper i et enkelt rum. Jeg har svært hed at finde LED pærer som kan bruges til min lysdæmper. Mange LED pærer blinker når jeg har slukket lyset. På LKs hjemmeside kan man finde ud af hvilke LED pærer man kan bruge sammen med deres dæmpere, hvis man ved, hvilken dæmper man har. Kan jeg få lidt hjælp til at identificere dette?

 

Mvh Johan 

4FB117C3-30E9-43A0-B03F-9625DC0A0BE6.jpeg

Link til kommentar
Del på andre sites

På modtageren som Thomas linker til, står der ikke 3 og 4 på de nederste tryk, du har en kombi dimmer.

Hvis du vil ud over de fleste problemer med LED så vil jeg anbefale dig at skifte til en ny Ø80 wireless dæmper, eller vente på den nye dæmper til DIN skinne montering som er på vej.

P.S. Tråden handler om hvilken dimmer Johan har - ikke om du tror, eller ikke tror på, at den nye dimmer er på vej. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Henning Pedersen skrev:

På modtageren som Thomas linker til, står der ikke 3 og 4 på de nederste tryk, du har en kombi dimmer.

Hvis du vil ud over de fleste problemer med LED så vil jeg anbefale dig at skifte til en ny Ø80 wireless dæmper, eller vente på den nye dæmper til DIN skinne montering som er på vej.

P.S. Tråden handler om hvilken dimmer Johan har - ikke om du tror, eller ikke tror på, at den nye dimmer er på vej. :D

Samme model i dæmper guide

B75B4C3C-B0BD-4929-9661-12D49ABE40B9.jpeg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok