Hop til indhold
  • 0

Adgang nægtet via USB i web


BrianPedersen
 Share

Spørgsmål

Hey

Var idag forbi en kunde, for at stille uret i hans IHC, og jeg foreslå ham at vi kobler den på nettet, så den kan synkronisere med en tidsserver, da routeren stod lige over, så var det bare 2m patchkabel og bum, eller det troede jeg ihvertfald...

jeg får ændret tiden i controlleren, og rettet sluktidspunkter mv, til de nye ønsker, og uploader programmet igen, alt går fint.. Sætter så netværk til, og starter op i java starter, og vælger at jeg vil logge på med USB, men jeg får beskende, "adgang nægtet" prøver flere gange uden held, genstarter controller, hjælper ikke, opdaterer firmware til 2.7.199 hjælper hellerikke, prøver via web via default ip, start siden kommer fint frem, men ingen genveje, så det er lukket for alt i kontrolpanelet, så jeg SKAL ind med USB.. men det lykkedes aldrig, og måtte opgive for idag..

og der er jo ikke noget bruger og pass på USB, så det kan jo ikke være der, at der er noget galt, nogle gode råd..?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På 7/12/2018 at 22:10 , niels j.s.nielsen skrev:

Hej

Har lige prøvet det samme du skal op i  2.7.220 før at java starter virker i følge LK og det virkede for mig

MVH Niels

Det giver mening. Problemet med adgang nægtet via USB kan bl.a. skyldes certifikat/krypterings protokol problemer, og hvis java starter er konfigureret til 2.7.220 er der sikkert nogle parameter i den, som ikke er sat til at understøtte problemerne før 2.7.220

Hvis man ikke ønsker at opgrader til 2.7.220, så prøv at følg Java workaroundsne beskrevet i Java problemer igen igen igen tråden.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Lars1 skrev:

Det giver mening. Problemet med adgang nægtet via USB kan bl.a. skyldes certifikat/krypterings protokol problemer, og hvis java starter er konfigureret til 2.7.220 er der sikkert nogle parameter i den, som ikke er sat til at understøtte problemerne før 2.7.220

Hvis man ikke ønsker at opgrader til 2.7.220, så prøv at følg Java workaroundsne beskrevet i Java problemer igen igen igen tråden.

Det er sgu godtnok noget bøvl når man skal rundt til kunder og servicere deres IHC, det kan jo også give problemer at begynde at opdatere firmware..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok