Hop til indhold

B&O Gateway langt tryk muligt?


Jess
 Share

Recommended Posts

Roder lidt med min MLGW for at finde en måde hvorpå MLGW kan 'forstå' et langt tryk.. Kan sagtens få det til at virke med et alm kort tryk.. Nogen der ved om man overhovedet kan lave et langt tryk på et wireless batteritryk som kan læses af MLGW? (MLGW kan godt sende et langt tryk ind i IHC, så måske virker det kun fra B&O til IHC og ikke den anden vej..)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Hejsa,

Beklager min sene kommentar, men jeg kan åbenbart ikke hitte ud af at abonnere, så jeg modtager e-mail ved navne tag.

Angående kort lang tryk, hvis ellers jeg forstår dig ret og det stadig er relevant, så tror jeg ikke du kan få MLGW'en til selv at skele mellem kort og lang tryk. Jeg ville i min projektfil gøre brug af 4.15.a Kort-lang tryk, og så lade MLGW'en lytte på "udgang kort" og "udgang lang"

image.png.4dcab405143ab8d20c9e67992302efa8.png

Vil det ikke være en mulighed for dig?

BH Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svar Ole. Jeg har rodet lidt mere med det, og selvom jeg laver funktionsblokke med langt tryk, så viser MLGW kun selve trykket (wireless) som ressource. Derfor har jeg konkluderet, at MLGW kan sende langt tryk til IHC, mens det ikke kan lade sig gøre den anden vej. Måske er det tænkt så B&O 'styrer' IHC funktionalitet, mens B&O selv vil styre deres enheder. Vh Jess

1539319242_Skrmbillede2018-12-11kl_22_37_03.png.31c0aafa631b0de679ffac6940dd6825.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jess,

Jeg benytter selv langt tryk til at slukke alt lys i rum, og stoppe B&O musikafspilning. Og jeg tror bestemt ikke tanken er at B&O skal være en form for "master" i opsætningen.

Inden du har det "lange tryk" tilgængeligt til brug sammen med en macro, skal du huske at markere resourcen som en der skal "lyttes på" Det kan du gøre ved at trykke [Add resources] nederst på Devices->IHC/LexControl configuration siden.

Her kan du se jeg lytter på funktionsblokkens kort og lang udgang - derfor der ikke er mulighed for at sætte et flueben.

image.png.3a3702fe796effe8ba2786b820ad6eff.png

Når du har sikret dig det, så bør du også kunne bruge dit "lange tryk" i din macro.

I mit tilfælde ser det sådan ud.

image.png.598aeb233f64e94bf904f5122b0e9856.png

Giver det mening?

Hilsner Ole.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok