Hop til indhold

Opsætning og programmering af JABLOTRON 100 Central?


 Share

Recommended Posts

Hej

Nu har jeg downloaded

J-Link 1.6.3.1048 inde fra www.jablotron.com/dk/ Det er måske ikke den rigtige version af J-link?

Når man får tekniker koden? Og skal opsætte den rigtigt?

som installatør det er måske kun en slutte bruger version?

Det skal lige side, jeg har ikke fået centralen endnu : -) ikke før på mandag og så skal den sættes op . 

men kunne være rart at være lidt forberedt: -)

 

Hilsen Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Martin G. skrev:

Hej

Nu har jeg downloaded

J-Link 1.6.3.1048 inde fra www.jablotron.com/dk/ Det er måske ikke den rigtige version af J-link?

Når man får tekniker koden? Og skal opsætte den rigtigt?

som installatør det er måske kun en slutte bruger version?

Det skal lige side, jeg har ikke fået centralen endnu : -) ikke før på mandag og så skal den sættes op . 

men kunne være rart at være lidt forberedt: -)

 

Hilsen Martin

J-Link er slutbruger softwaren... F-Link er installatør softwaren, den kan du kun få ved grossisten.. jeg mener ikke du kan ret meget mere end at ændre bruger og koder, med j-link  du kan ikke konfigurere zoner osv..  derfor at jablotron kun kan købes ved forhandlere og ikke vildskab på nettet... så hvis det er en ny central du har fået, så skal du have fat på en Alarm Tekniker

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, BrianPedersen skrev:

Ja det kan jeg, men det kræver at jeg er tilsluttet til centralen, og jeg er fra Herning, så lidt langt at køre, jeg er i tvivl om du kan lave opsætningen fra tastaturet, men mener at det kræver at tastaturet bliver tilføjet til centralen først

Det lyder som en god start, jeg har også hørt man kan programmere igennem tastaturet, det er nok bedst med det rette software : -) ja Herning ligger lidt væk  her fra 

Hilsen Martin G.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Jeg kan desværre heller ikke hjælpe, da jeg ikke kender den central.

Er der ikke en der hvor du har købt den der kan hjælpe?

Jo mod en dyr betaling : -) , tænker når man først lige få lidt hjælp, IHC var også svært i starten : -) nu er det blevet  lidt mere overskuelig : -)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok