Hop til indhold
  • 0

Ihc wireless puck relæ. 1 eller flere faser


Szafranski
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nu siger man jo normalt at der ikke er dumme spørgsmål, men frække svar og her må jeg nok give Thomas ret. Sorry ;-)

Men for at tage dit spørgsmål lidt videre, uden egentlig at vide hvad dit projekt går ud på, så kan man, hvis der er behov for et fler-faset afbrydelse sætte en kontaktor ind som dit Wireless relæ, så kan styre. På denne måde kan dit ene Puck relæ styre flere faser. Men direkte på Puck relæet, så nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Martin Abildgaard skrev:

Nu siger man jo normalt at der ikke er dumme spørgsmål, men frække svar og her må jeg nok give Thomas ret. Sorry ;-)

Men for at tage dit spørgsmål lidt videre, uden egentlig at vide hvad dit projekt går ud på, så kan man, hvis der er behov for et fler-faset afbrydelse sætte en kontaktor ind som dit Wireless relæ, så kan styre. På denne måde kan dit ene Puck relæ styre flere faser. Men direkte på Puck relæet, så nej.

Mit spørgsmål røg nok lidt hurtigt afsted og jeg google bare hurtigt relæet og læste info på en enkelt shop, uden at finde produktblad. 

Men synes bare det løber lidt op, hvis jeg skulle have 3 relæer. 

Gider du uddybe hvad en kontraktor er?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 timer siden, Szafranski skrev:

Mit spørgsmål røg nok lidt hurtigt afsted og jeg google bare hurtigt relæet og læste info på en enkelt shop, uden at finde produktblad. 

Men synes bare det løber lidt op, hvis jeg skulle have 3 relæer. 

Gider du uddybe hvad en kontraktor er?

Mon ikke du bør tage fat i din lokale elektriker. Stærkstørm er ikke noget man bare leger med, og de spørgsmål du stiller her er noget som en gennemsnitlig elektriker lærling vil være i stand til at svare på før han/hun starter på første skole forløb eller hos mester.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok