Hop til indhold
  • 0

Langsom Controller? forkert opsat?


kfr
 Share

Spørgsmål

Hejsa

Jeg har for nok 6 mdr siden, skiftet controller fra Version 6.1 og til brugt 6.2 Controller. Den gamle var meget ustabil (kendt problem), den nye køre helt stabilt.

Men den er utrolig langsom når man skal i kontakt med den via Visual (via net), Visual melder ok på ping men kan ikke logge på - sådan kan den står i en 30min og pludselig er den så på.

Nu oplever jeg at vores Trådløse dimmer også reagere langsomt, om det har sammenhæng ved jeg ikke. dvs 2-3 sek fra knap aktiveret til det sker.

Da jeg opgraderede uploadede jeg "bare" det gamle projekt til den nye - kan det give problemer? 

Alt bør være opsat korrekt I Adminstration delen,, dvs dns server ip osv

bruger 2.8.4 og via usb ser jeg de samme problemer

 

Nogen bud - og den køre stabilt men alt andet

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hejsa

Tak for svar

Har haft lukket for strøm, incl den dimmer der driller mest. Hjalp desværre ikke. Men prøver lige igen og evt med en anden dimmer jeg har liggende.

Jeg har Home Assistant kørende, og det var omkring Controller skift jeg satte dette op. Så det er måske bare det, at hvis man benytter denne LK API, så er connect tiden længere?

Mvh Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, kfr skrev:

Hejsa

Tak for svar

Har haft lukket for strøm, incl den dimmer der driller mest. Hjalp desværre ikke. Men prøver lige igen og evt med en anden dimmer jeg har liggende.

Jeg har Home Assistant kørende, og det var omkring Controller skift jeg satte dette op. Så det er måske bare det, at hvis man benytter denne LK API, så er connect tiden længere?

Mvh Karsten

Yes det er det. 

Jeg selv ville lige fordinde med lk's app til min 6.2 i dag, den kom på og 10 sek efter var app'en disconnectet, så der genstartede skidtet. 

Jeg slukkede min Rpi der kører Ihc-Captain, så den hurtigere kom op igen. 

Heldigvis var mine målere intakte, jeg skal være varsom med at stresse controlleren i denne situation, ellers sletter den alle registre til alle mine el, vand Gas mv målere. 

Skal jeg på med Visual og hente projektet skal jeg slukke Ihc-Captain og ikke have serviceview åben. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok